Diskuze

Rockstar vysvětlil, proč GTA 5 nedostalo žádné příběhové přídavky

Navzdory všem očekáváním nedostalo Grand Theft Auto 5 žádný příběhový přídavek a veškerá podpora autorů se soustředila pouze na on-line složku. Znamená to, že už i pro Rockstar bude multiplayer důležitější než hra pro jednoho hráče?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

Mě by ani nevadilo, že už nebylo žádné příběhové DLC, ale vadí mi, že veškerá nová auta jsou jen pro multiplayer. Když jsem se chtěl odreagovat projížděním po "světě" v singlu, kde je hustší provoz, jsou tam zvířata a všechno působí tak nějak opravdověji (nesmázně mne borec se stíhačkou ze silnice), tak jsem si nakonec připadal jako v nějakém demu, když jsem prohlížel herní internet a chtěl koupit nějaké auto.

3 0
možnosti

Zábava na tisíce hodin??? C ́mon, zas takový RPG to fakt není! :-)

7 2
možnosti
Foto

Bože to jsou zase řeči. Samozřejmě, že on-line je to, co nese peníze. Nějaký single-player to nikoho už netankuje. Viz. třeba nový Battlefront 2. Taky obrovský hype kolem toho, že tam (konečně) bude kampaň a nakonec se z toho vyklube takový pohoněný tutoriál na pár hodin hraní.

GTA 5 on-line je dojná krává, kterou nějaký single-player DLC nemůže ani vzdáleně napodobit. Do on-line stačí přidat jedno blbý auto, který udělá pár designerů při odpolední kávě a najde se dost lidí, kteří to ihned koupí. Tudíž náklady vs. zisky jsou úplně někde jinde než se měsíce patlat s příběhovou kampaní.

8 0
možnosti