Diskuze

Fanoušek strávil 1 200 hodin analýzou zdrojového kódu, aby uchoval Diablo

Pomocí metod reverzního inženýrství zrestauroval amatérský nadšenec zdrojový kód Diabla 1 tak, aby toto legendární akční RPG nikdy neupadlo v zapomnění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P15e98t77r 60N14o88v63e70k

5. 7. 2018 1:38

není tohle typický úkol pro umělou inteligenci ?

0 1
možnosti

přečetl jsem si článek a nainstaloval jsem si diablo 2 i s datadiskem. To byla noc. :-)

3 0
možnosti

Nepohybuje se v "šedé legislativní zóně", protože legislativní znamená zákonodárný. To vyznívá, jak kdyby byl bezskrupulózní poslanec přijímající zákony pochybnou cestou. Pohybuje se v možná tak v šedé zóně práva, tedy v šedé zóně legality. Když novinář neumí používat cizí slova (na úrovni znalostí středoškoláka), ať je nepoužívá. Nebo použije slovník cizích slov.

3 2
možnosti

Ví někdo, v čem ta analýza, reverzní inženýrství a "uchování" spočívá? To jako že obnoví stav před kompilací? Vůbec se v tom nevyznám. Předem díky.

0 0
možnosti

Prostě nemá originální zdrojáky, tak je vytvoří podle finálního produktu.

5 0
možnosti

J56a67n 21B87a62b72j50a71k

3. 7. 2018 7:12

Kdyby to Blizzard nějak zvlášť podporoval, tak mu ty zdrojáky dá sám, ne?

11 0
možnosti

Tak tak, navíc hrabat se po někom v kódu, navíc na úrovní assembleru, to je slušnej masochismus. Zřejmě nějaký teenager, protože dospělák už má dost rozumu i jiných povinností, než aby mohl tahle zabíjet čas. Na druhou stranu je to řádově lepší zábava, než koukání do mobilu a lajkování příspěvků nebo fotek. Tímhle se možná naučí i pár zajímavých fíglů.

13 13
možnosti