- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je (bude) někde k vidění záznam celého předávání?
Já nevím, srovnávat Beat Saber a KCD mi připadá jako kdyby ocenění za stavbu roku dostala dokonale provedená autobusová zastávka místo méně dokonale provedené budovy opery (což se možná taky děje, nevím). Prostě jsou to podniky zcela jiného měřítka a pokud už se srovnávají, měla by se úspěšnost provedení vynásobit velikostí ambic. Pak by imho KCD vyhrálo s přehledem.
Také myslím, že je to doslova nesrovnatelné...
Vývoj KCD: cca 100 lidí, 68 měsíců (5 let, 8 měsíců)
Vývoj Beat Saber: 3 lidi, 14 měsíců
Když si z legrace pohraju s lidmi a dobou vývoje, tak stejný počet lidí by pracoval na "opačné hře":
Warhorse Studios by měl Beat Saber hotov za: 12,5 dne (33,33x kratší dobu)
Beat Games by na KCD pracovalo 188 let (33,33x déle)
Tak se také dá vyjádřit rozdíl v obou hrách... (sranda)
je smutné, že vývojáři hry chuchel neměli dost velké koule na to se na názory pár ukřičených pitomců vykašlat a dělat si svoji tvorbu. Místo toho ihned podlehli a dá se říct ztratili u mě svoji hrdost. Pokud si vývojář nechá kecat do tvorby od lidí z venku nebo produkce/marketingu, tak je ztracen.
Chtěl jsem napsat něco v podobném smyslu.
Hrál jsem obě ty hry, dlouhodobě má však navrch Beat Saber (na VR v podstatě nemá konkurenci). KCD je dobrá hra, ale to je s prominutím vše, naopak kdo má VR tak BS zná. V hlasování čtenářů vyhrát musí, VR moc lidí nemá. Nicméně moc nechápu obdobnou soutěž v naší malé zemi, příští rok nebude koho nominovat..
Taky bych BS chtěl, ale už čtvrt roku nemůžu sehnat PS Move ovladače :( Nevýhoda pro ty, kteří si PSVR nekoupili v setu, ale samostatně.