- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem jediný, komu ta zelená škodovka z Arm2 (nikdy jsem nehrál tak nevím) připomněla úvodní scénu z Nočního klubu???
U strilecek preferuji neco na styl Far Cry (1 ci 2) ci Crysis, kde precejen nejaka volnost trochu byla - plizeni, prepadavani, sniperovani. Oproti tomu CoD, kde jen drzis spoust a se sniperou si zahrajes v jedne misi, kde je to naskriptovane - to me moc nebavi - maximalne jednou odehrat kvuli pribehu - Crysis ci Far Cry jsem hral nekolikrat kvuli pohybovani se v dzungli a jinymu hernimu stylu ci jinemu utoku.
reakce na pana matejku 16:59
Článek pěknej, o tom žádná. Ale klidně bych se nebál zmínit i víc tý historie - těch starších titulů (i když chápu, že se snažíte spíš mířit na aktuální "trendy"). Co se týče rozlehlých her, nebál bych se zabrousit například k sérii Migh and Magic (I-IX)...
Nebo i klasický starý "čtverečkový" RPG: Wizardry 7
Skuste take toto:http://www.beamng.com Skvela hra
Za jedno ale musím tvůrce Mafie (1) pochválit, perfektně vystihli typické ženské reakce při oslovení na ulici:
"Dejte mi pokoj!"
"Jděte si po svém!"
"Já vás neznám!"
Divím se, že tenhle národ ještě nevymřel
(patří pod příspěvek p. Matějky z 5.8.2013 16:59).
Moje nejoblíbenější hra je teda rozhodně STALKER nevim ani proč, tuhle hru buďto lidi nesnášej a nebo uplně zpožňujou. Taky jak píše Petr Lenher, od tý doby co jsem si zahrál první RPGčka už prakticky nic jinýho nehraju, tunelový střílečky typu CoD jsou ubohý, nudný, krátký, nerozvinou ve mně žádnou představivost, nic tam neprožiju, prostě to jenom ňák proběhnu a druhej den nevim o čem to bylo. Ale myslim že se těma otevřenejma světama dneska dost plejtvá, některejm hrám to podle mě spíš ubližuje (FarCry 2, 3). Když už střílečku tak klasickou kde se po splnění mise začne načítat další level a ne abych furt někam hodiny a hodiny běhal nabírat úkoly a pak zase furt zpátky a tak dokola až do zblbnutí, tohle dokonale zničí atmosféru (kromě stalkera, tam to schvaluju ;-) FarCry 1 je moje nejoblíbenější klasická FPS střílečka, svět je tak ňák přiměřeně otevřenej ale ne přehnaně jako ve 2. a 3. díle kdy člověk půlku hry někde bloudil (to je teda případ hlavně tý dvojky). V jedničce šlo třeba obeblout ostroch a zaútočit odjinud a tomu já řikam otevřenej svět ve střílečkách, tak by mi to vyhovovalo kdyby se to dělalo i dneska. Navíc to lezení džunglí, zkoumání dálek dalekohledem: to už dneska nejde kvůli efektům který rozmazávaj objekty ve velkejch dálkách - případ FC3 : na co tam mam dalekohled a sniperky když je nemůžu pořádně využít?
Jo a Zaklínače mam radši jedničku, prostě mě to víc vtáhlo do tý hry a do tý atmosféry, u dvojky jsem akorát celou hru přemejšlel jak zakázat ty trapný post efekty.
Otevřený svět jsem poznal ve Skyrimu. Od té doby jsem hrou uchvácen. Proto jsem šel i do staršího Fallouta: New Vegas taky od Betseady. Od té doby jsou pro mě hry osekané koridorem ubohé a zoufalé mě nebaví. Třeba Assasins creed, ten se sice tváří jako otevřený, ale ty berličky ba dokonce berle které Vás vedou příběhem a hrou jako takovou jsou do očí bijící. Oproti Skyrimu kde můžu skoro všechno je Assasins creed asi tak otevřená hra jako člověče nezlob se.
Otevřený svět je super. Vzpomínám si, jak jsem chtěl v Mafii 1 znovu navštívit tu pizzerii a něco si v klidu objednat, ale už to nešlo, stejně tak jako vlézt do jiného domu, baru, nevěstince, shopu aj.. kromě pár výjimek, které přímo souvisely s aktuálním dějem. Vždycky mě štvaly budovy s dveřmi, které se nedaly otevřít a byly pouhou texturou
Presne, treba GTA si nedokazi predstavit jako linearitu a hlavne koho by ta linearita bavila.
Otevřený svět a možnost vlastního vyžití bylo ve hrách asi jediné co mě bavilo. Na střílečky a akce podle scénáře jsem nikdy moc nebyl.
pěkně jste vystihli la noire. mě se ta hra velmi líbila z hlediska příběhu, ale její otevřenost jsem vůbec neřešil. po nějaké době jsem dokonce přeskakoval jízdu z jednoho bodu do druhého. prostě na tom nebylo nic zajímavého. jinak doufám, že se to nestane nějakým velkým trendem. zrovna jsem dohrál tomb raider a jsem rád, že to nebylo open world. mě asi nejvíce vyhovují tyto hry. trochu volnosti, ale zároveň mantinely pro zachování akčnosti (taky třeba mass effect). takový skyrim, ačkoliv je skvělý, tak mě ta rozlehlost až ubíjela. každopádně jsem zvědavý, jak dopadne witcher 3. všechny tyto pojmy mohou nabýt nových rozměrů s touto hrou. (a žádná zmínka o everquestu? to taky může ledacos předefinovat :) )
Ja naopak doufam, ze se to stane velkym trendem - nez nalajnovanej pribeh, kde si muzu pomalu pustit film, tak radsi svet kde si muzu delat co chci a hlavne kdy chci, kdy te po ceste prekvapi nejaky vedlejsi ukol kde se dostanes na mile od pribehu a prolezas mistama kam by jsi nezabloudil.