- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nerozumim tomu, proc si urednici mesta vyberou projekt lavky bez toho, aby na ni meli uz nabidky realizace s cenou. Asi je to bezny postup, ale tady je jasne videt, ze spatny. Kdykoliv si neco vybiram, musim znat i cenu, za jakou to muzu mit. Nikdy nedelam rozhodnuti bez znalosti ceny a ze bych se pak nechal zahnat do kouta tim, ze nelze vybranou verze mit za rozumnou cenu.
Nevybrali to úředníci, ale radní a schválili to volení zastupitelé. Jednotné a rychlé národní výbory tu totiž už nemáme 29 let, dnes si jedou jednotlivé úřady a zastupitelstva nezávisle jeden na druhém a občas i nezávisle na zdravém rozumu.
Takže se mnohdy vybírá nejprve podoba stavby, pak obětní beránek, který to spočítá staticky, určí materiály a technologii, a nakonec se hledá někdo, kdo by ten nesmysl dokázal zrealizovat :-)
Když mohli za nejošklivější kruhový objezd Evropy dát 130 mega, proč by nedali 120 za lávku?
Ošklivost je věcí osobního vkusu každého soudruha, ale ten kruhák je aspoň funkční.
Na rozdíl od té parodie, co na zakázku kraje a města vyrobili stavbaři na silnici II/286 v Jilemnici - kruhák o průměru vnitřního dlážděného rondelu cca 3 metry, přes který kamioňáci a autobusáci jezdí raději přímo, a když si předpisově najedete do oblouku, tak vás ještě nějaký ignorant sestřelí v domnění, že jste zřejmě chtěl odbočovat vpravo a ne jet rovně...