- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já znám takovou skupinu lidí, přesněji řečeno etnikum a ti by ten most rozebrali zadarmo...
Pokud odbor majetku Města HK nechal před cca 7 lety odstranit věžičku a ponechal po celá léta v domě díru tak to jasně hovoří o tom, že má nějaké zadání a to zadání je takové, že dům musí zmizet...
V Hradci Králové nejde nic.
Podívejte se na lízátka tam to je jak v Berlíně v roce 1945.
... to jen svědčí o neschopnosti radnice, řeší myšobijské války, bojují o koryta, ale neschopnost z nich přímo teče!!
Rozřežte to do šrotu amatéři. Nic jinýho neumíte.
Dneska jsem vyjel po HK autem a lituju přespolní, co neznají zkratky. Ještě že jsou prozádniny.
Možná by zbytek mostu mohl sloužit jako lávka (o které se dost nekonkrétně článek zmiňuje), někde úplně jinde. Jsou určitě obce, které by potřebovali přemostit menší tok na svém území. Pokud je možnost transportu (což nevím), viděl bych takové řešení jako perfektní. Z konstrukce by nebyla "památka", ale nadále by šlo o živý, užitečný most.
Pokud je tou lávkou míněna lávka přes Orlice v místě, kde most stál dříve, je to opravdu na úrovni muzejního exponátu. Argumentovat cenou nové lávky mi nedává smysl, protože tam není lávka potřebná.
Jak je patrné, ocelový most byl silniční a byl nahrazen betonovým (předpokládám kvůli průjezdnímu profilu). Po renovaci se s ním uvažovalo jako s lávkou pro pěší v nové lokalitě, v článku uvedeno zcela konkrétně. A argument ceny se týká právě lávky v nové lokalitě, pokud nebude použita stávající konstrukce mostu, potom je nutno uvažovat s kompletně novou konstrukcí lávky v dané lokalitě, jejíž cena se vyšplhá k pár desítkám milionů. Což je záměr, z balíku několika málo milionů se krade špatně, v balíku o několika desítkách milionů, tam se pár "drobných" ztratí lehce.
Desítky milionů ža opáskování a natření takové konstrukce? Čím to budou natírat zlatem? A jestli by to tak stálo, tak se pak nelze čemu divit že je stát na huntě když se platí takové prachy za ne moc náročné opravy.
Nebudou to natirat zlatem, ale maji v kalkulaci i odklony penez a sponzoring.
Neni to tak davno, co nekde v africe muselo v divocine nouzove pristat obri dopravni letadlo. Nez majitele vymysleli co s nim a jak ho od tam dostat, domorodci ho skoro komletne rozebrali. Netrvalo to myslim dyl nez mesic. Tim chci ric, ze kdyz ten most tam nechaji stat dostatecne dlouho, jiste mistni etnikum se o neho taky jiste postara...
Desítky milionů! Jako ocelář se jenom musím smát. Jo, na těch pár melounech (v článku 2M, to by mohlo tak být) se moc nevydělá, co? Takže zadání je jasné - vyslovit nesmyslnou částku, u té konstatovat, že na ní město nemá, a nechat konstrukci dojít do takového stavu, kdy bude zralá leda tak do šrotu a potom vypsat výběrové řízení na novou lávku. A tam už to těch pár desítek milionů bude, takže tam nějaké to "všimné" už kápne. Jestli je někdo plzeňák, tak si určitě vybaví chráněnou kulturní památku u Domažlické, první svařovaný příhradový most prof. Faltuse z r. 1931. A ta rezne a je bez údržby, bratru pár desítek let. Nebo spíš . A to je na její nové umístění dávno zpracována studie. Takže jak asi dopadne most z článku.
Zbourat a zlikvidovat - pokud není nad slunce jasné a každému, že je to vzácnost, tak zlikvidovat a nevyhazovat peníze na hlouposti.
Takže raději nechat naprojektovat a postavit novou lávku za pár desítek milionů, než repasovat starou? Pane Staňku, nejste náhodou úředník? Ti takto uvažují, pár desítek milionů sem, pár desítek tam, z mého to není, že?