- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhoupal se mu návěs a bylo vymalováno
Jezdí přetíźení a pokud ne tak minimálně přeložení. Mají vysoké korby často ještě s dřevěnou nástavbou a pěkně vrchovatě naložení s č3picí. To znamená vysoké těžiště zkloubené s ostrou jízdou to je nebezpečná kombinace. U nás ve městě je silnice do kopce takové S na kočičích hlavách a když jedou prázdní tak ten návěs za nimi vlaje a jede do zatáčky smykem. Chápu že cukrovar potřebuje materiál a musí se spěchat, ale kolikrát je to za hranou bezlečnosti.
Nejvíc mi ale vadí ten bordel na silnici. Auto je po dýdnu jako bych jel rallye v blátě. Naposled to ani automyčka neumyla pořádně.
Ten rozhodně nejel 70, jak je v místě omezena rychlost...
Vysoké těžiště,stačí trochu sjet na krajnici a je problém
Kam se hrabou husiti, ta je nepřekonatelná...
Bojové heslo dnešního dne je NEPROJDOU .
Bijte je! Ničte je! Nikoho neživte! Na množství nehleďte!
Vozová hradba. Kam vy na na ty titulky chodíte?
Sakra... Ono to vožení řepy po železnici mělo něco do sebe. Řepa je komodita, která nikam nechvátá a vagón se nepřevrátí.
Abyste se nedivil :-)
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/vykoleni-vlak-uporiny-teplice.A200926_130544_usti-zpravy_bse