- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak před Vánoci jel asi pro smrček, ne?
Vždy když jde o požár auta, je vždy napínavé sledovat o kterou ze tří francouzských značek se tentokrát jedná.
Píšete auto, ale na konci je napsáno Renault...
Proč bych v autě vozil hasičák, když ho nikdy nebudu potřebovat...
Když někdo nemyslí při nákupu auta, nebude to s ním lepší ani v jiných oblastech.
Cim vic si myslis, ze mas SUV, tim dal pro tebe musi zajet traktor...
Hmm, takhle to dopadne, když se majitel moc nestará o auto. Nedokážu si představit, jak bych dnes přehřál motor. To se mi stalo jen jednou při popojíždění v koloně v letním vedru se Schade 120.
Jako dobrá "pojistka" se mi jeví hasicí hadice (automatický hasičák) na spodu kapoty. Ale ještě mi nikdy nespustila, takže nevím jestli opravdu účinně funguje
Pokud s tím autem popojíždí delší dobu dopředu a dozadu na plný plyn, tak není problém, aby třeba od výfuku něco nechytlo. A nebo aby se nepřehřály a nepraskly hadičky na palivo apod. Pod kapotou schází odvětrávání tepla, které je při jízdě.
Jinak moje zkušenost - jednou, dvakrát zkusit vyjet, a když to nejde hledat řešení jak z toho ven.
Sklopené zadní sedačky, takže stromeček z lesa se trošičku prodražil.
když vydržíš celý den nepapat, tak uvidíš ohořelé autíčko.
Už hořelo když jsem do něho nasedal