Diskuze

Nové vedení Hradce může opět otevřít otázku sporného podjezdu do Kuklen

Nová hradecká trojkoalice by mohla opět otevřít bod, který vyvolal válečný stav mezi městem a spolkem Kaštanka. Nechtěný podjezd pod dvoukolejkou do Pardubic by mohl být prvním kostlivcem ve skříni po bývalém vedení radnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

M24i80q82u31e74l 90P62u68i75g

26. 11. 2018 9:17

Nevím proč tolik poprasku kvůli tomu. Problém je spíš někde jinde.

Hradecký Hlavní Nádraží má mít 4 dvoukolejný přípojky, na mimoúrovňové a nekolizni křížení k tomu není místo. K tomu se uvažuje o VRT Praha - Hradec - Náchod - Meziměstí - Polsko, takže minimálně od Prahy povedou 4 koleje, to jestli povedou i do Polska je otázka, tam se vyplatí spíš VRT podle Německých modelu pro 250kmh max.

6 kolejí od jihu a 5 od severu, kudy to chcete tradovat přes hlavní nádraží?

Ty nakladni vlaky budou stát až někde od Třebový dokud se nevykrizej s osobakama z Pardubic do Jaroměře.

Tunelama vcetne podzemního patra hlavního nádraží to bude stát 3x tolik nehledě na fakt že pro další dvoje koleje od Prahy není misto takže naco rozšiřovat trať od Opatovic když se nabízí samo ty koleje stočit doprava přes Labe včetně přípojky od hlavního nadrazi , od Prahy vést dále na východ, Podzámčím kde by vyrostl vlakový terminál a potom to dále pokračovalo A) směr Týniště s napojením někde u Blesna a B) směr Náchod - Meziměstí s napojením u Opočna.

Nákladní vlaky můžou tranzitovat, stejnou kapacitu využijí mezinárodní expresy, pro regionální dopravu zůstane hlavní nádraží zachovaný a propojení s EuroCity terminálem zajistí vazba HK-- Jicin-Turnov.

Zkuste se nad tím zamyslet do hloubky než řeknete že je to blbost. Hradecký Hlavní nádraží bude úzký hrdlo a když se bude počítat jenom s ním, už to pak nebude tak snadný potom nějak chtít měnit třeba v horizontu 20-40 let až ta VRT bude aktuální.

Děkuji ale nejsem na to odborník

0 0
možnosti

"Zdvoukolejnění prý totiž vyhovuje posudku EIA a nebude mít negativní vliv na životní prostředí."

"Vadí nám, že se neplánují významnější protihluková opatření, že stavba bude mít negativní vliv na životní prostředí, [...]!

tady něco neštimuje ne? aktivisti chtějí novou EIA - a když ji mají, ale není podle jejich představ, tak ji rozporují a dál hlásají to svoje... Fakt pohroma pro Hradec a jeho rozvoj... A chudák nemocná alej jako rukojmí Rv

7 0
možnosti
VK

Proč se řeší podjezd tam, kde se dá s ohledem na intenzitu dopravy strpět úrovňové křížení a neřeší se pořádně otázka rozšíření podjezdu poblíž nádraží na 4 pruhy a hlavně zlikvidování nesmyslné kruhové křižovatky Koruna, která způsobuje potíže v dopravě jako nic jiného v Hradci.

Problém Koruny se totiž nevyřeší komentáři o neschopnosti řidičů dodržovat zipování, jak to dělal dnes již bývalý pan primátor. Tato křižovatka má skutečně kapacitní problém a tím nejsou řidiči.

2 7
možnosti
ŠD

Intenzita každých 15 minut vám přijde malá?

2 0
možnosti
JV

A ještě čtu o tom, že jiné varianty nebyly zpracované. Samek lže, nebo minimálně uvádí silně zavádějící informace. Jiná varianta existuje jedna a ta byla projektantem prokázána jako neekonomická a nevhodná (vedení tratě směrem na Prahu a poté stočení na Pardubice).

Tihle aktivisti jsou pro město pohroma. Doufám, že se jim nepodaří v zájmu záchrany několika desítek stromů pozdržet dokončneí ani o den.

5 1
možnosti
JV

Podjezd nutný není, dvoukolejná trať ano. Jedné řady stromů je sice škoda, ale nelze bránit rozvoji Salonu republiky kvůli několik desítkám až stovkám lidem žijícím v okolí aleje, na kterou má citovou vazbu.

Skutečně neexistuje žádný rozumný důvod, proč druhou kolej vést jinudy. Emocionální možná, ale na to se nehraje. Všechny ostatní varianty jsou nesmyslné.

7 1
možnosti

Pokud podjezd nebude, budou stejní lidé, kteří jsou nyní proti němu, nadávat, že se na přejezdu dlouho čeká.

4 1
možnosti