- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zvláštní shoda okolností - ve chvíli, kdy se ukazuje, že ČR si ekonomicky vede v rámci EU velmi, velmi dobře, kdy se podařilo snížit nezaměstnanost na nejnižší úroveň za poslední dekádu, ve chvíli kdy volby v RN dopadli jak dopadli a kdy jsme jako ČR jasně vyjádřili svůj odpor ve věci kvót, rázně se postavili proti nátlaku zejména SRN a Francii pokud jde o migraci jako takovou a proti např. stejným soc.dávkám pro migranty, kdy jsme se jednoznačně vymezili proti "odzbrojovací směrnici" z dílny Evropské komise a dalším nehoráznostem - ve stejnou chvíli se objeví informace o "likvidaci" (nemohu to nazvat jiným slovem) mladoboleslavského automobilního úspěchu ČR?!?!... Je to jakási forma varování ze strany SRN, ekonomické pirátské "černé známky"?! Nemohu si pomoci, ale přesně tak to na mne působí. Znovu a jasně - jsme suvérenní stát, nejsme a nebudeme žádnou novodobou kolonií arogantních jakoby přátel, ať už směrem na západ, východ , sever či jih.
místopředseda Výboru pro obranu PSP ČR a číslo 9 na kandidátce ANO v JMK
A že nikoho netrápí výroba Seatu Ateca a Toledo v čechách. Kdyby stáhli tyto modely, tak by bylo daleko více "škody" a už by se zde nemohlo argumentovat národní hrdostí.
Proč premiér nejednal když šly piškoty Opava do Polska, nebo Savo do Maďarska?
Musíme se smířit s tím, že je svět globalizován. Úspěch Škody tkví v tom, jak dokonale dokázala skloubit technologii VW a českého umu. Teď holt němci chtějí vrátit trošku z toho co nás naučili.
A velmi vtipné je to, že ještě minulý týden tady ti "ekonomové a znalci čehokoli" varovali nad rostoucím podílem montoven. Že Němci, tedy náš vzor v oblasti znalostní ekonomiky a prací s větší přidanou hodnotou mají tak evidentní zájem o montování Superbů? proč nepožadují návrat vývoje a technicky podpůrných profesí?
A kolik v té Škodovce pracuje opravdu Čechů? Minimálně 50% jsou Poláci. Takže i kdyby měli propustit čtvrtinu zaměstnanců tak Češi by se teoreticky o práci bát nemuseli.
Spis by to chtelo poradne rozsirit vyrobu. Cekat na supa ci fabii pul roku , je fakt hnus.
To je právě to co není možné, proto tyto úvahy o odlehčení.
Řešil bych to stávkou. Odbory často řeší situaci, kdy o práci jejich lidí nikdo nestojí, tím, že svým lidem doporučí nepracovat. Vždycky mi takhle strategie přišla podivná.
seberou superba a daji vam delat seaty.. nebojte se
Slavné odbory! Každoročně si vydupají pod hrozbou stávek zvyšování platů. Jednou pak logicky musí nastat situace, že prostě výroba jinde je levnější a tak se provoz přesune jinam. Odboráři tak zaviní, že tisíce lidí přijde o práci a půjdopu na pracák. Je nuvěřitelné, jak jsou škodovácké odbory krátkozraké, jak preferují okamžité výhody bez zohlednění budoucnosti. Škodováků je mi líto, pokud k přesunu výroby skutečně dojde a co mohu doporučit, aby na odborářské schůzi nakopali zadky svým odborbossům. A to doslova.
Takhle bolševické odbory neuvažují. Z cizího krev neteče a musí být líp. Po dobrém či po zlém.
No jen at si superba(auto mafianu rikajici si podnikatel) presunou do nemec. Stejne se jim tam posilaji bloky ci kliky a dalsi casti motoru takze co. A s kodiaqem si v kvasinach muzou vklidu montit i karoqa.....
Přesně tak. Na německé imperialisty musí dopadnout hněv českých odborářů. Z tebe by měl soudruhu soudruh Středula radost.
Odboráři jsou opravdu mimoňové, to jsou nesmysly že se člověk nestačí divit. Důvod proč celé tohle vzniklo je přitom velmi prozaický a zazněl i v článku - zcela standardní analyzování výrobních kapacit, a neb vnitrokoncernová soutěž kde se bude nový model vyrábět. Proto se v Blavě vyrábí Audi a právě Škoda, proto se v Kvasinách vyrábí Seat. To že je v současné době situace v Kvasinách dlouhodobě neudržitelná je známá věc, kapacita výroby je absolutně přečerpaná a nejsou schopni plnit dodávky na trh. Vzhledem k tomu že nový superb přijde až za 5 let tak je právě nyní čas kdy se to řeší, a malá velikost produkce a naopak příbuzností s passatem který se v Emdenu vyrábí, z něj dělá ideálního kandidáta. Vzhledem k vyšší úrovni závodu VW a především tomu jak minoritní část v nákladech na výrobu auto tvoří rozdíl mzdy se to do ceny nijak nepromítne a naopak tím že by se zkrátili dodávky na trh a prodalo se tak více aut by ekonomika šla nahoru.
Co je však podstatné - vzhledem k výše uvedené přetíženosti závodu by k žádnému propouštění nedošlo, alespoň ne v nějakém masovém měřítku.