V průzkumu uvedlo 53 procent dotázaných, že se budou na jednotlivá utkání nadcházejícího fotbalového svátku dívat doma v televizi. Na obrazovkách v restauracích hodlá zápasy sledovat sedm procent a na velkoplošných promítacích stěnách osm procent lidí. Přímo na stadionech pak tři procenta.
Některé odpovědi uvedly více možností. Stále relativně silná skupina fotbalových "abstinentů" je poněkud překvapivá, protože zájem o fotbal je už po celé zemi patrný na každém kroku.
Všude jsou vidět fotbalové plakáty, vlajky a emblémy mistrovství, parky jsou plné figurín fotbalistů, dokonce jejich trávníky jsou leckde střiženy do tvaru fotbalových hřišť. Značné množství Rakušanů pak už jezdí v autech ozdobených státními vlaječkami.
Organizátoři mistrovství jsou výsledky průzkumu zklamáni hlavně proto, že procento nezájmu o fotbal je zhruba stejné jako jindy. To znamená, že ani mimořádná událost, která se koná ve vlastní zemi, na rakouském zájmu o fotbal nic zásadního nezměnila.
Rozdíl mezi muži a ženami není tak velký, jak by vyplývalo z tradičního klišé, že muž se chce dívat na fotbal, a žena na seriál. Žen, které zápasy Eura sledovat nebudou, je pouze o 15 procent víc než mužů. A plných 29 procent mužů nemá o šampionát také žádný zájem.