Úterý 7. dubna 2020, svátek má Heřman, Hermína
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Diskuse k článku

Sparta vybojovala pohár v oslabení

Domácí pohár patří fotbalistům Sparty. V dramatickém finále porazili Ostravu, a mistrovskému týmu tak překazili možný double. Letenské nesrazilo za stavu 1:1 vyloučení gólmana Blažka a pět minut před koncem rozhodl zápas Johana. Sparťanský kouč Straka se stal prvním trenérem, který triumf v domácí soutěži obhájil. Loni vyhrál s Teplicemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hornikov

Jak takky může vypadat hodnocení zápasu:)
Jsem sice Baníkovec, ale takhle ten zápas přece jen neprobíhal:)))
0/0
19.5.2004 18:55

postul-cv

Baníček nejlepší u nás?
Tak to asi nebude, že?
0/0
19.5.2004 13:15

tigricatko1

Gratulacia
Go Sparta, Go! :-) Tesim sa s vami :-). Aspon ze ten pohar vysiel, ked uz nie titul :-)
0/0
19.5.2004 12:39

LimonadovyJoe

Baník mě příjemně překvapil
Jsem rád, že ikdyž letos nezískala titul moje oblíbená Sparta má ho alespoň tým, který fotbal umí. Je jenom, škoda(pro Bahník), že to na co mají začali hrát až po inkasované brance, jinak betonovali prakticky celou první půli - to je hra, která Bahníku nesedí a ani nejde, svých technicky vyspělých hráčů(Matušovič, Heinz, Pospěch, Látal) začali využívat, až když prohrávali a to je jeden z důvodů, proč to nedotáhli do konce. Tento zápas by mohl být pro Bahní poučením do předkola LM, jsestli budou s kvalitnějším soupeřem betonovat a doma to bude 0:0 a venku porhrajou 1:0, bude to stejně na H., ikdyž uznávám, že hrát otevřenej fotbal proti týmům, které mohou dostat ja taky na pitschu, takže je tu každá rada drahá.
0/0
19.5.2004 11:57

bazikFCB

Hymna
Ták vám nevím, proč se do nás všichni pustili, že jsme znuctili hymnu. Seděl jsem na protější tribuně a že se začala hrát hymna sem poznal jen podle toho, že dirigent začal rozhazovat rukama. Nechtělo by to příště přidat více dechu do těch trumpet?
0/0
19.5.2004 9:53

Pepe_49

Re:
Samozřejmě jste to nemohli slyšet, protože ta vaše sběř řvala jako kráva, kterou vedou na porážku. A neszaž se to omlouvat, už na podzim na Spartě jste při minutě ticha za zemřelého trenéra mládeže řvali cosi o buzerantech, na holky Eurotelky zase pro změnu "pražské ku*vy"
0/0
19.5.2004 15:59

krejtal

Baníček
Myslím si,že i když Baník prohrál,opět ukázal svou sílu.Sparta je špičkový,skoro už evropský,tým.Má zkušenosti,finance...Ale chybí ji něco,co má Baník-srdce.Baník je mužstvo složené z velké části z odchovanců a zatím nemohl těžit z možností nákupu cizích špičkových hráčů jako Sparta.A přesto je Baník mistr,hraje minimálně rovnocenou partii se Spartou ve finále a celé lize ukázal,jaká je ta správná atmosféra na fotbale.Čili si myslím,že ti,kteří říkají,jak to Baník odnese v poháru,nemají pravdu.Při současné síle může Baník potrápit jakéhokoliv evropského soupeře.Samozřejmě chybějí zkušenosti,ale ty Baník rychle získá a bude mít zaděláno na příští sezónu.Tvrdím,že Baník s fotbalovou Evropou uhraje hodnotné zápasy a i v LM ukáže svou sílu
0/0
19.5.2004 9:27

sabre01

Re:
Asi máš pravdu s tím srdcem. Ale věřím, že pod Franzem to naše sparťanský srdíčko znovu najdem!
Myslím, že Baník může opravdu v LM potrápit kohokoliv, pokud nedostane giganty typu MU, RM nebo ACM. Ty by vážně nepotrápila ani ACS, pokud jsou tydle kluby ve formě. I když: Strašně bych si to přál, abychom některýho z nich letos mravně potrápili nebo dokonce vyřadili!  Nakonec, uvidíme. Třeba se to při dobrý konstalaci může FCB povíst! S podporou fanoušků samozřejmě souhlas, kromě takovejch, co přijeli do Zlína a Opavy, . Ale takoví magoři se najdou v každým klubu. Každopádně, před těma, kteří vymýšlejí to choreo atd. smekám.
Jenom ten pokřik Baník pi*čo,Baník pi*čo mi příjde vážně dětinskej...
0/0
19.5.2004 10:20

Lauri_Kapanen

Re:
Tvrdit to muzes, ale bude hodne zalezet na tom, jaky bude mit Tvuj Banicek kadr. Bez Lastuvky, Heinze, Bolfa a pod. to nemusi byt takova slava jako letos a o potrapeni silnych tymu pak treba nemusi byt ani rec. Jinak Sparticka me zatim docela dostava se svymi posilami, myslim, ze to bude hodne silnej mancaft, Straka je vybornej trener, dokaze strhnout. Takze i verim v postup do LM, pral bych to i Baniku. Jinak vcera jsem videl odjizdet fans Baniku vlakem na moste nad Stvanici a hned jsem poznal, jak zapas na Strahove skoncil...(nestihl jsem ho zkouknout, debilni cas, debilni Strahov). Vivat Sparta!
0/0
19.5.2004 11:25

Lauri_Kapanen

Re:
A jeste s jednou veci s Tebou nemuzu souhlasit. Banicek ma sice na rozdil od Sparty srdce, ale prohral s ni dvakrat z poslednich dvou zapasu a predtim remizoval. Navic ve finale dala Sparta rozhodujici gol v deseti. Takze o srdicku asi nemuze moc byt rec. Co myslis?
0/0
19.5.2004 11:38

krejtal

Re: Baníček
No to je o těch zkušenostech.Ale je fakt,že na Spartu Baník letos nezaválel.Asi je tam hodně i psychika atd.Prostě to chce,aby se mužstvo na takové soupeře uklidnilo.Fotbalové umění na poražení Sparty Baník má,o tom žádná,ale Sparta byla prostě efektivnější.
0/0
19.5.2004 15:21

Popy

Gratulace
Všem rozumným sparťanům, jako jsou xt1, sabre a povětšinou i Kocek, gratuluju ke včerejšímu vítězství v poháru, souhlasím se sabrem, že hlavně v druhé půli se hrál skvělý fotbal, hodnotil bych to tak, že na podzim měl ve vzájemných zápasech víc štěstí Baník, teď zase Sparta (zápas na Bazalech hodnotit nejde, tam o nic nešlo a Baník to hrál jako přátelák), ale v každém případě jde o vyrovnaná mužstva. Doufejme, že se oba dostanou do CHL, protože by byla paráda poprvé v historii tam mít dva. Blažek: udělal, co musel, Matušovič to rozhodně ustát nemohl.
0/0
19.5.2004 9:25

xt1

Re:
Dík. Ohledně Blažka je jasné, že tohle by udělal jakýkoli jiný brankář v podobné situaci, červená karta byla zcela na místě, Matušovič to v rychlosti ustát nemohl, ledaže by snad uměl lítat :-)
0/0
19.5.2004 9:28

sabre01

Re:
 Dík a těším se taky na konečně dvojitý zastoupení v LM. Myslím, že by to koeficientu hodně pomohlo.
0/0
19.5.2004 10:12

Vlastic

Re:
Taky s Tebou souhlasím, až na to, že se tam nemusel matušovič hrát divadlo.Rovněž bych chtěl dva zástupce v LM, ale rozhodně ne baník ani seshivky - to prostě z principu nejde! Třeba syrečky, nebo teplice by mě nevadili.
0/0
19.5.2004 14:44

pedrito

Hm
"Letenské nesrazilo za stavu 1:1 vyloučení gólmana Blažka a pět minut před koncem rozhodl zápas Johana." ten,co to napsal, si asi nevšiml, že ten Blažkův zákrok, ať byl jaký chtěl, v podstatě sparťanům ten pohár vyhrál, a to se nedá popřít. Je to smutné, ale nevybočuje to ze sparťanské řady.
0/0
19.5.2004 9:18

kiliannedory

Re:
A co jako měl dělat ? Pochválil bys někoho z našich na Euru v Portugalsku za to, že ve stejné situaci nechají protivníka běžet na prázdnou branku a dát nám gól ?
0/0
19.5.2004 11:58

x_2

ff
Prohral lepsi tym.Sparta mela stesti,mohlo to byt klidne jinak,sanci mel Banik vic.Na druhou stranu byla Sparta efektivnejsi 2 sance 2 goly.Sem zvedavy na Poborskyho,jestli skonci,Sparta za rok hraje maximalne o UEFU.
0/0
19.5.2004 9:17

sabre01

Re:
UEFU???  To si děláš srandu, viď? A o LM bude hrát asi Seshit Klub Slavia Praha, co?  Podle mýho bude hrát příští rok o titul ACS,FCB, Slovan Liberec!
0/0
19.5.2004 10:23

rui

...
v sezoně nezvládli ani jeden ze zápasů se SPARTOU a v LM je čekají ještě těžší zápasy. Ale přeju si v LM dva české týmy a tak jim určitě budu držet palce. SPARTA  je ale jen jedna a je věčná !!!
                      SPARTA
0/0
19.5.2004 9:08

rui

Ach jo...
...ta úroveň tady, to je pod úroveň !!! Co to je za fotbalové odborníky, kteří kritizují Blažka za zákrok na Matušoviče. To by udělal každý brankář každého týmu. Zcela bezpochyby. Obranné fauly, který se tahá za záchranou brzdu prostě dělá každý. Jak hráči, tak brankáři. Pro mně je příkladem primitivního chování napříkladu dupání po šále soupeře (psychopatické jednání Besty) či po soupeři (zbytečný komentovat). To je chování hodné dobytka a to jsem ještě onen dobytek urazil. Zákrok Blažka byl sice tvrdý, ale pro tým nezbytný.
   A rozhodčí ? Jestli někdo viděl připískávání SPARTĚ, tak koukal pr-elí. Já viděl např. Junovi odmávanej ofsajd ve kterém nebyl a kdy by šel sám na brankáře. Stál jen na úrovni obránce. Nemůžu tvrdit, že by dal gól, ale 90ti % šance by to byla.
   Zkrátka jsem včera viděl fotbal, při kterém byli chcacaři v prvním poločase připosraně zalezlí na vlastní půli a snažili se hrát jen na brejky. Takhle hrává vždy tým, který se bojí hrát otevřenou partii. Chcacaři takhle ovšem odehráli všechny tři zápasy se SPARTOU. Pak jsem viděl baník, který ožil v druhé půli ožil a začal dělat SPARTĚ velké problémy. Nejlepší hráč baníku jednoznačně Matušovič. Pokud nezblbne, je to druhý Baroš. Možná i lepší. Ale přijde mi, že to má v hlavě srovnaný, tak byť baníkovec, moc se mi líbí a držím mu palce. Jeho hra je supr a měli jsme s ním velké problémy. Výsledkem jeho aktivity byl Blažkův faul. To, že si baník nedokázal se SPARTOU poradit a naopak ještě inkasoval je důsledek jeho připosranosti. Zdálo se mi, že se pořád něčeho bojí. Jejich problém a naše zbytečná starost.
SPARTA dokázala, že je v zemi nejlepší tým. Baník měl skvělý podzim, ale nebýt moravské souhry na jaře, byl by v řiti i přesto, že SPARTA nehrála nic moc. Obzláště bylo dojemné dojetí Uličného, nad titulem pro baník.
Chcacařům přeju do LM nějaký opravdu atraktivní tým i když se přes něj bude těžko postupovat. V sezóně nezv
0/0
19.5.2004 9:06

polarniliska

Matušovič
Kdyby nebyl Matušovič herec, mohl po Blažkově faulu doběhnout míč a dát gól. Je sice pěkné, že zařídil vyloučení sparťanského brankáře, ale ten gól by byl určitě užitečnější.
0/0
19.5.2004 8:40

citrusX

Re:
To si delas srandu? Blazek ho jasne sundal, to se nedalo prehlednout!!! A navic to Blazek i priznal. Nebo ses nachala ovlivnit komentatorem o tom "setrnem" zakroku? Holka, holka....
0/0
19.5.2004 8:47

polarniliska

Re:
Faul na červenou to samozřejmě byl, jen říkám, že s trochou vůle nemusel upadnout, mohl to ustát a dát gól do prázdný.
0/0
19.5.2004 8:50

citrusX

Re:
Skoda, ze to neustal, myslim si, ze uz od zaku do fotbalistu vstepuji simulovani a na trave to pak jde videt. Nicmene si myslim, ze to ustat nemohl, sundal ho. Kdyz tak si to muzeme probrat u videa v soukromi . Napis...
0/0
19.5.2004 9:08

mouser

Blahopřeji
Blahopřeji Spartě k zaslouženému poháru. Je nesmyslné se domnívat, že byl BAník lepší a Sparta vahrála náhodou. Je vidět rozdíl ve vyzrálosti týmu. Sparta umí hrát velké zápasy, kdy o něco jde. Ostravané jsou skutečně parta HIc vesnických ogarů, kteří ze zápalu hrají fotbal a když se daří jsou jednou za 20 let schopni vyhrát ligu, ale tím to končí, neumí dohrávat velké zápasy a na konci ligy se zhroutili. Labutí písní byl zápas v Praze se Spartou, prostě se ze Sparty posra*i. To je skutečnost a bohužel jsou posraní ze všech větších kklubů a tyto zápasy nezvládají. Opakuji - až sem přijede Juve nebo Real tak FCB dostane na Bazalech velký výprask, je to smutné, ale jsme vesničtí balíci a můžeme se třeba zbláznit - bude to tak.
0/0
19.5.2004 8:36

citrusX

Re:
Mozna Banik vyprask od ManU dostane, ale vcera byl lepsi, nebezpecnejsi a Sparta pouze snaziva. To je muj pohled.
0/0
19.5.2004 9:05

Vlastic

Cochran je zamindrákovanej chudáček!
0/0
19.5.2004 8:31

AC

Kdo že je tu NEJLEPŠÍ??!!
Včera to nebyl ani tak zápas o pohár ČMFS, ale faktická a rozhodující bitva o to, který klub je nejlepší u nás v republice! A Sparta dokázala, že se nadále může označovat za fotbalového vládce! Baník sice papírově získal titul ve fotbalové lize, ale ta je natolik pošpiněna aférami, do kterých se i on sám velkou měrou namočil. Morálním mistrem je pro většinu fotbalových fandů právě a jen Sparta! K tomu přidala v rovném a přímém souboji i výhru v poháru. Přes všechny podivnosti této sezóny může Sparta hrdě shlížet na ostatní týmy z piedestálu! Ukázalo se, že když někdo hraje čestně, bez zákulistních machinací, tak v konečném důsledku v přímém boji svou pílí a hrdostí porazí i týmy, kterým se po celou sezónu metla cestička! Toť podloženo včerejší parádou na Strahově!!!
0/0
19.5.2004 8:23

sabre01

Re:
Opatrně mladej, ať nevypadáš jako politruk cochran..
Na takový vzletný kecy (i když z druhý strany) má tady copyright jenom on..
0/0
19.5.2004 8:31

citrusX

Re:
SUPER nazor, ty asi delas na Letne zametace a potrebujes pridat, ze? Prosimte, to snad byla nadsazka, nebo to myslis vazne? Tak kdyz uz si Sparta stezuje na zakulisni cachry a uplatky, to je konec!!! Vlastne jo, jedine dve muzstva v lize, ktere jsou ciste, jsou Zizkov a Sparta. Sorry pane AC, mate recht. Banik byl lepsi, snad Vam neodejde Karel, jinak to pristi rok muzete zabalit. A to prohlaseni Karla o dobre parte ve Sparte snad byl taky jenom vtip. Vetsinu dobrych fotbalistu jste ve Vasem mancaftu totalne vygumovali... 
0/0
19.5.2004 8:43

chilis

Re: Koukám,
že internet do školy byl zase pěkně blbý nápad... mazej se učit a nevopruzuj. jo, a prsit se vítězstvím v Ostravě, kde měli baníkovci min.ještě dvojku v krvi není zrovna nejzářnější příklad síly Sparty. všera pěknej fotbal, ale vyhrál štastnější!
0/0
19.5.2004 8:56

sabre01

Héééj cochrane!
Drž už tu svou nevymáchanou hubu a buď rád, že ses konečně na tý vaší větrný hůrce dočkal fotbalu, ty hlavo skopová! Aspoň si konečně viděl jakej je rozdíl mezi fotbalem a cirkusem v podání CIRKUSU EDEN!
0/0
19.5.2004 8:18

cochran

Re:
nazdar
0/0
19.5.2004 8:20

darecek1

sparta
nejlepsi bylo jak vytahli ty trika :o) vitezove poharu :o) super soutez :o)
0/0
19.5.2004 8:17

sabre01

Re:
A jaký měli podle tebe vytáhnout??? CIRKUS EDEN nebo Ať žije Obst? Ty seš mi vážně dáreček!
0/0
19.5.2004 8:27

darecek1

Re:
umis i neco jineho nez CIRKUS EDEN, spise mi prislo divny slavit soutez, kde az ve finale konecne hraji acka obou tymu ....... a taky mam pocit , ze je prekonane hrat na strahove pred 7 tisici divaku, kdyby se hralo treba doma venku aspon na bazalech by byl plny dum, proste trapna soutez se vsim vsudy
0/0
19.5.2004 8:35

sabre01

Tak už dost!
Pánové, tak už se snad můžeme na to vykašlat!
 Včera naše ACS vyhrála, měla i trošku štěstí, ale to samozřejmě přeje připravenejm. Ale to nechci rozebírat. Po tý druhý půli bylo jasně vidět, že oba manšafty jdou do LM zaslouženě a věřím, že tam sehrajou důstojnou roli. Ať si to probírám z kterýkoliv strany, nikdo lepší než ACS s FCB letos v lize určitě nebyl. Sigma - bez urážky - ještě nedorostla na LM, ale jsem přesvědčenej, že při zlepšení přechodový fáze do útoku, by příští nebo přespříští rok mohla o LM zabojovat. Synot - no comment, ale je ho škoda, Liberec - za dva roky - možná... Slavia - tak tu jmenovat mezi budoucí možný kandidáty nemůžu a ani nechci. Hrají povětšinou hnusnej fotbal, jsou labilní, jen velkohubí a už snad šestej rok skutek utek, takže ti můžou bejt rádi za UEFU. Takhle to musí vidět každej reálně uvažující člověk, kterej netrpí cochranovou horečkou a shimanskiho stihomamem.
Takže, doufejme, že se ACS i FCB podaří v LM něco uhrát a já se osobně těším na prima fotbal alá druhej poločas na Strahově. Sláva vítězům, čest poraženejm a Seshitům zmar!
0/0
19.5.2004 8:13

cochran

Lepsi Banik prohral, zvitezili uplatkari
 
Banik byl lepsim muzstvem o tom neni pochyb. zaujal mne soudce , ktery ve skutecnosti nastavil s bidou 3 minuty, jako by se bal, ze vyrovnani, ktere viselo ve vzduchu by mohlo prijit. To je zarazejici zejmena vzhledem k zdrzeni, ktere zavinilo Blazkovo vylouceni.
Zalezitost c. 2 - Blazek je skutecny primitiv. Jiz podruhe se nechal na jare vyloucit za stejny faul. Zarazejici je, ze nad jeho nesportovnim chovanim se snad jiz nikdo ani nepozastavuje. Nadutec, co ma misto hlavy micudu. Co ovsem cekat od nej, vzhledem k jeho vzdelani.
Zalezitost c. 3 Straka -  neskutecny kaspar. Jeho hurvinkovske projevy jsou vskutku k popukani. Ocenuji vsak, ze nam sdelil onu skutecnost ohledne jeho Jeepa a sampanskeho. Tak hosi rudi, drzim palce at mu to tam pekne poblejete.
zalezitost c. 4 Kovac - tohoto priteplence snad uz ani nema smysl komentovat. Chybi mu fotbalova kvalita, tak ji nahrazuje necistou hrou. Navrhuji ho na trofej prase fotbalovych travniku spolecne s Johanou a Poborskym. Ps: chudaku dej se ostrihat.
nejlepsi na zaver Kostal a Pelta - dva vepri na tribune + jeden z nich s plastikovymi brylemi. Konecne jsme meli moznost videt pohromade dva nejvetsi skudce ceskeho fotbalu.
PS: Sparta - tragicky vykon hodny prumerneho ligoveho muzstva, jako obvykle.
0/0
19.5.2004 8:03

xyndel

Re:
musim se omluvit nochavovi (viz nize), Ty jsi tomu nasadil vazne korunu...nezapomnel jsi na neco?? honem, vzpominej, jestli si, sakryš, na neco nezapomnel...neni toho nejak malo na tu nenavidenou Spartu?? To je vazne  sila...tomu ja rikam žabomyší valka...jak mali kluci na pisku:-)))))
 
A propos: Sparta hrala prumerny fotbal...ale na vas to zjevne stacilo...jo, a jak uz jsem rikal, nejsem z tabora priznivcu ani jednoho z tymu...ani Slavie
0/0
19.5.2004 8:10

xyndel

Re:
jsem napsal "na vas"...ale Ty nejsi Banikovec, ze?? To jsem si nejak neuvedomil:-))))
0/0
19.5.2004 8:12

Vlastic

Re:
Ty jsi fakt chudák! Jak můžeš ze svý nevymáchaný židovský držky vypustit, že byl blaník lepší? Fotbal jsi neviděl a nerozumíš mu a to je fakt. Jsi přeborník v nesmyslném urážení - to Ti fakt jde, tipovla bych tě na výšku 1,5m, váha 120kg, malý penis, prostě jeden velkej mindrák.
0/0
19.5.2004 8:18

cochran

Re:
sama voda.
0/0
19.5.2004 8:22

citrusX

Re:
Banik lepsi byl
0/0
19.5.2004 8:33

Pepe_49

Re:
cochran až dostane rozum, tak se radostí zblázní. Takovýhle střevo fakt může fandit jen Slávii, nikomu jinému.
0/0
19.5.2004 8:41

cochran

Re:
ale pepe 49, zamysli se a priznej si, ze mam pravdu.
1. Banik byl lepsi, Sparta mela kliku.
2. Soudce nastavil malo, zvhledem k casovym prodlevam.
3. Straka se chova jako hlupak. Az budete mit inteligentniko trenera s kultivovanym vystupovanim a dostatecnou mirou skromnosti jako napr. Komnacky, Skorpil a dalsi, tak to nebudu komentovat.
4. Kovac hraje neciste, mysli si o sobe buh vi co, pritom je to strevo a jeste nevkusny.
5. Pelta s Kostalem. bez komentare.
Tak co ti nevoni?
0/0
19.5.2004 8:59

xyndel

Re:
mozna se Straka chova jako hlupak, ale jako trener to asi proste umi...myslim, ze by pozcedl z blata i tu Slavii...i kdyz nevim, nevim...
 
klika a podobne veci ke sportu urcite patri, ale ohanet se tim mi prijde trapne...neporazit nekoho, i kdyz hraje v oslabeni a pak se ohanet stestim (pripadne smulou) mi prijde jako spatny vtip...
 
ze soudce nastavil malo? zase places na nespravnem hrobe...
 
Pelta s Kostalem jsou mozna vylupci, a vypadaji divne, ale nevim proc to sem tahas...tohle uz mi prijde jako posledni krec...
 
nechci Te nijak napadat, ale uvedom si, ze takovymi recmi cas nevratis, jen se tu jeste vic ztrapnujes...
0/0
19.5.2004 10:04

Pepe_49

Re:
Nevoníš mi ty, ty přitroublo. Kdyby ses radši staral o svou Slávinku, abyste bylli alespoň věčně druhý, když už máte toho inteligentního trenéra s kultivovaným vystupováním používajícího moderní technologie! Pak bys tady nemlel ty nesmysly, které se mohou narodit jen v ne dost funkční makovici.
0/0
19.5.2004 15:47

Last boyscout

Re:
To je vuuuuul :))) Ty kluku, Ty to snad pises na objednavku :)))
0/0
19.5.2004 8:55

cochran

Re:
jasne , zvysuji ctenost Idnes
0/0
19.5.2004 9:00

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...

Najdete na iDNES.cz