- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zlaté slovíčko NE by u mě smrdělo vyhazovem, díky idnes
Cituji ze článku: "firmy propouštějí a samozřejmostí se stávají vyšší výkony s menším počtem lidí". Já to chápu tak, že firma má dost práce a přesto propouští... Vynikající způsob, jak nestihnout termíny a přijít o zákazníky.
A/nebo se ukaze, kolik lidi bylo zamestnano zbytecne. Samozrejme ne vzdy, nekdy to odskacou zustavsi.
Prominte, ale mit v praci metodu "jen male kousky" nebo "mensi cile" a rict jednou kouzelne sluvko "ne"....tak dostanu prvni vypoved. A k tomu jeste prazdny stul.......
Evidentně nechápete základní principy. Docela by mě zajímalo kolik vám je let.
místo říkat "NE" je lepší zeptat je "a má to vyšší prioritu než úkol x, na kterém právě dělám?"
A odpoved muze byt, ze jste mel bxt hotov....a udelejte jeste tohle.
ten kdo psal uvedený článek asi nechodí do práce. Říct, Ne znamená odejít. Nikoho nezajímá kolik čeho kdo má. Děkujeme za výživné rady
Tak pokud děláte v otrokářské firmě, tak byste měla odejít sama..a co nejdříve...
Kam se honit...stejně všechno, co tu je, přijde jednou vniveč...
prvni typ - otrokarsky system je prekonany
druhy typ - jsme socialni stat, v nejhorsim budte pobirat davky
treti typ - se znicenym zdravim se vam dalsi prace bude shanet tezko
Ráda bych přežila v práci dle vašich tipů, ale asi mě tu za chvíli picne !!
Zkuste vynechat prispevky do diskusi, treba se Vam uvolni.
Nění nad to jít domů s čistou hlavou. Jsem opravdu šťastná, že mám zaměstnavatele, který neřeší, jak dlouho, kdy je kdo v práci, ale kolik práce udělá (tím nemyslím, že bych šla do práce třeba jenom na 4 hodiny, ale sem tam odejít o půl hodiny dříve není problém).
Pak pro mě není problém občas zůstat v práci déle, protože je potřeba dodělat projekt, nebo něco vyřídit s lidma, kteří jsou v Americe, takže nějakých 7 hodin časový posun.
Opravdu se stresuji jen výjimečně. Mimochodem, ten "čistý stůl" je fakt dobrá metoda. Jakmile jsem se tím začala řídit, zjistila jsem, že dělám svoji práci efektivněji.
Moc se omlouvám, omyl A bohužel jednou vložený příspěvek nejde smazat (?!)
Není nad to jít domů s čistou hlavou. Jsem opravdu šťastná, že mám zaměstnavatele, který neřeší, jak dlouho, kdy je kdo v práci, ale kolik práce udělá (tím nemyslím, že bych šla do práce třeba jenom na 4 hodiny, ale sem tam odejít o půl hodiny dříve není problém).
Pak pro mě není problém občas zůstat v práci déle, protože je potřeba dodělat projekt, nebo něco vyřídit s lidma, kteří jsou v Americe, takže nějakých 7 hodin časový posun.
Opravdu se stresuji jen výjimečně. Mimochodem, ten "čistý stůl" je fakt dobrá metoda. Jakmile jsem se tím začala řídit, zjistila jsem, že dělám svoji práci efektivněji.
Taky tuhle metodu dodrzuju a dost mi to pomaha - zalezi na povolani, samozrejme - ale u me funguje si planovat stylem: do obeda udelam tuhle slozku a nez pujdu z prace, budu mit prazdou mailovou slozku. Je to parada urcit si nejaky harmonogram, program.