- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na mě to též nepůsobí. Na to, abych si to koupil, jsem moc línej.
na mě ne... Nekupuji asi losy ani nesázím... Peníze se dají utratit mnohem lépe, účelněji a příjemněji...
A je mnohem lepší a mnohem jistější vzdělávat se a nebo třeba (klidně mnohem ostřeji) investovat než se spoléhat na štěstěnu...
K čemu je pro společnost prospěšný marketingový grafik? Tahle společnost skončí tím,že je jen velmi málo lidí,kteří skutečně vytvoří nějakou hodnotu.Tihle lidé studují školy na to,aby vám potom vytvořili letáček,který já hodím do popelnice.Hodnota vytvořené práce je nula.A tito lidé mají vyšší příjmy,než někdo ,kdo třeba vyrobí krásný nábytek.
Nebudu hodnotit letáky. Zkrátka jako okurky, každý nad producenty ohrnuje nos, ale dnešní svět by bez nich byl jiný. Šopák bez okurek, schránka bez letáků. Nicméně design jako takový, aspoň ten kvalitní, není zaměřen rozhodně jen na "vnucení" výrobku, ale hlavně na hledání toho, jak to obecně známé udělat běžné společnosti bližší, přitažlivější a ergonomičtější. Podívejte se na firmy jako třeba Dyson a Apple. Obě založeny na kvalitních technických inženýrech a kvalitních produktových designérech. A můžete si myslet cokoliv, ale ty firmy přišly s novým propracovaným pohledem (i když občas nabíraly nápady jinde, ovšem to dělá každý, kdo chce mít svůj produkt co nejlepší) a svým způsobem to posunulo celý svět. Dost pravděpodobně by vypadal jinak, než sušení rukou v různých "blejdech" a šmatlání po displeji. Nebyli první, ale dokázali to najít, zoptimalizovat a prosadit.
Nu to se ma pani cim chlubit... dnes uz devitilete dite dokaze udelat lepsi prace. Myslim, ze by mela Sazka zainvestovat do programu, ktery takove designy bude generovat sam.
Asi se to lidem líbí, netuším. Rozhodně nechci hanit něčí práci, určitě ví, co dělá. Ale z mého pohledu, sám mám rád čistý design, je to poněkud víc, až šíleně, pouťové a fonty nebudu komentovat. Losy jsem nikdy netvořil, pohyboval jsem se od reklamy, tisková media a obalový design až po produktový design se vším všudy. U losů ovšem nemám zkušenosti, třeba jinak než v pouťovém provedení nelze prodat, vždyť se podívejme na výherní automaty, taky přijel k nám cirkus. Asi je to zaměřeno na specifickou skupinu lidí, kterým se to zkrátka líbí.
Podivej se na mladeho Vanka jak je sikovnej! Losy skrabaci prodava!
To veřejné testování (mi tomu říkali focus) je jeden z největších nesmyslů, ale chápu, že šéf to požaduje, protože potřebuje mít něco v ruce zase pro svého šéfa. To agentura splaší někde pár bezdomovců nebo podobných ecistencí, kterým dá pár korun, aby někde několik hodin seděli a odpovídali na položené otázky. Obvykle nejsou schopni popsat ani rozdíl mezi dvěma verzemi, které jsou pro grafika někde úplně jinde a co je celkem typické, velmi často nějak náhodně vyberou to, co profesionálům přijde jako nejhorší. Agentura pak výsledky zpracuje a pošle rozsáhlé pojednání, kde se dívá na každou prkotinu z mnoha úhlů a vyfakturuje mnoho desítek tisíc. No nic, jen jsem si zavzpomínal, absolvoval jsem to dostkrát.
Grafika výherních losů je otřesná, většinou jen slepených pár klipartů...Evidentně lidé nekupují losy podle toho, jestli je tam obrázek zlata nebo třešinek...ale jak velké jsou nuly na losu. Graficky je to nevkusný kýč, za který bych se jako grafik styděl.
My losy obcas kupujeme jako zabavu... no plnime penezenky jinych.. Ale co... kdo nehraje, nevyhraje
No, na většině losů by v souladu s výsledným efektem měl být namalován symbol takové hnědavé, mazlavé, smradlavé hromádky vycházející z jistého tělního otvoru.
Ja bych se tedy stydel lezt na verejnost s tim, ze se prizivivuji na naivnich ubozacich.
Pro me to je povolani zhruba na urovni drogoveho dealera.