- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
od nového roku přecházím od jeBanky k nim, to máte za ty úděsné poplatky (za přijetí platby ze zahraničí, vedení účtu atd. atd.)
Důvodem bylo to, že jsem chtěl mít internetové bankovnictví. Nabízely to již tehdy různé banky i moje Poštovní spořitelna, avšak všechny byly dosti drahá a tak jsem nakonec přistál u Živnobanky (nyní Unicredit , což bude od podzimu druhá největší banka v Evropě) a jsem maximálně spokojen. Platím 190kč měsíčně a mám za to VisaElektron + Visa klasickou kartu, internetové transakce bez dalších poplatků, taktéž výběr z jejich bankomatů.Musím říct, že bych neměnil.Jak jsem v jejich materiálech četl, tak samozřejmě nabizejí i telefonní bankovnictví.Moc se o nich nemluví, ale v případě bank to je spíš přednost
Taky jsem tam byl. Teď jsem ve Fio - narozdíl od ŽB lepší služby, poplatky veškerý žádný a embosovanou visu mi bez problémů pokryjí zaplacené úroky. Těch víc než 2000 rozdílu ročně se taky hodí.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rozprodane-krkonose-se-asi-vrati-statu_6656.html
bankovní špína
to jsou ty pozemky v Krokonoších ?
nějak se mi zpráva nezdá, ale už dva pánové mi řekli, že je na pobočce z tohoto důvodu odmítli. Musí kvůli obezřetnosti dělat rezervy a ty nemají....
Na webu ČSOB žádná zpráva není... nevíte, jak to je ?
chybí jim nějaká přiměřenost kapitálu nebo co. Dostal jsem od nich informační dopis.
takže soused ví, kolik beru podporu. Jsem jinak s ČS velice spokojený, hlavně s nabídkou levných spotřebitelských úvěrů už od 6% p.m. To nemá každá banka !!!
Nešlo by ale udělat něco s tím internet bankingem, aby platba do jiné banky netrvala 6 dní ?
Děkuji
Ty korespondenční lístky s výpisem z učtu používá Česká spořitelna proto, že je to tak pro banku i klienta levnější a bezpečnost je skoro stejná.
Jsem Polak, pouzival jsem sluzbny mBanki od 7 let a vzdycky byl jsmem spokojen. V Cesku mate spoustu lepsich veci nez v Polsku, ale bankovnictvi a mobilna telefonie jsou 5 let do zadu!
To by me zajimalo, cim je ebanka proti mBance 5 let pozadu
Konečně nějký vír do zatuchlých a stojatých vod anšeho bankovního "trhu", ve skutečnosti oligopolu tří velkých bank.
Cekal jsem, ze mBank se drive ci pozdeji ukaze i na nasem trhu. Sam s touhle bankou mam zkusenost z roku 2005, kdy jsem bydlel v Polsku.
Zalozeni uctu probihalo tak, ze jsem neprve vyplnil formular na jejich webove strance a jeho zaklade mi poslali smlouvu k podepsani. Po podpisu a zaslani kopie dokladu mi otevreli bezny ucet a poslali debitni VISA Electron kartu. Ucet jsem pouzival kazdodenne asi pul roku a nemel jsem nikdy zadne vetsi problemy. Vedeni i karta bylo zdarma (jestli se platilo neco za vyber z bankomatu uz si presne nevzpominam, ale tusim, ze meli partnerske banky a z jejich bankomatu to zdarma bylo...)
Jak uz tady par lidi reklo - problem muze nastat u zakaznicke podpory. Veskere zmeny ohledne uctu se dely korespondencne, takze treba pri stehovani jsem cekal na zmenu adresu v bance snad mesic (Polska posta opravdu nepatri zrovna k nejrychlejsim...). Stejne tak kdyz jsem potreboval cokoliv u zakaznicke podpory. Treba platby se provadeli tak, ze clovek se prihlasil...
...Internetove bankovnictvi pomoci uzivatelskeho jmena a hesla a jeste pri odesilani penez z uctu musel zadat dalsi kod (neco na zpusob co u nas dela treba Ceska Sporitelna pomoci SMS), ktery byl natisteny na papire, ktery mi banka taky poslala. Byla tam tusim 25 kodu, ktere kdyz clovek vsechny pouzije (jeden unikatni kod na jednu transakci), tak musi dostat postou od banky dalsi... A to bylo pekne otravne. Nebo treba kdyz clovek zapomnel PIN, tak byl pomalu za zlocince..
Tohle vsechno bylo v roce 2005, takze pocitam, ze se jejich zakaznicky servis zlepsil. Zasadni je, ze jdou na vec zdarma, a to je u nas na trhu beznych uctu neco noveho!!!
a už se dá přejít i s číslem účtu ( podobně jako u telefonního čísla u mobilu ) k jiné bance nebo budu mít u této banky jiné číslo ůčtu ?
k cemu je prenos cisla, kdyz se neprenese kod banky?