Diskuze

I bez účtenky lze reklamovat. O právech zákazníků s odbornicí

Reklamace patří k nejčastěji uplatňovaným spotřebitelským právům. Zákazníci však často tápou a nechají se mylnými představami odradit nebo zkrátit na svých právech. O jaké nejčastější omyly se jedná, vysvětluje Eduarda Hekšová, ředitelka spotřebitelské organizace dTest.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lze, ale pouze u Vietnamců. V pohodě vám zboží vymění, i když ho koupíte u jiných.

0 0
možnosti

teoreticky mozna, ale v praxi se mi snad nepodarilo cokoli reklamovat - vcetne bot, ktere se rozpadly po tydnu lehkeho chozeni. A ze by obchod nechal reklamovat na jine pobocce? Scifi (cest vyjimkam).

0 2
možnosti

Ještě se mi nestalo, aby mi obchod nepřijal reklamaci v jakékoliv jiné prodejně než jsem nakoupila. To už podle mě patří k naprosto běžné věci.

0 0
možnosti

Tak ono stejne nejvice zalezi na obchodnikovi. Jsou firmy, kde jsem reklamoval boty, bez uctenky, a bez reci mi na miste vratili penize, s tim, ze by ale teda byli radi, kdybych je u nich zase utratil (coz jsem realne stejne udelal, i kdyz trochu pozdeji). A pak jsou firmy, kde vicemene ani nema cenu chodit, pokud clovek nema posudek znalce a nechrasti na miste pravnikem nebo COIkou ....

2 0
možnosti