- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spíš mně fascinuje, že jedna pojišťovna moje auto pojistila za 1900 a jiná s velmi podobným nastavením za to chtěla přes 5 tisíc i s maximální slevou (sjednání přes internet, souběh pojištění a údajně časově omezená akce). To nechápu, jak je možné.
Mám pojištění od Slavia pojišťovny už 4. rokem a velká spokojenost! U Directu nebo Generali, mi každoročně zdražovali i když jsem nikdy neboural. To tady je to jen o pár korun (až se divím, že se jim vůbec vyplatí posílat ten dopis). Byl jsem mile překvapen, když jsem navíc dostal slevu za aktivní smlouvu i na jiné pojištění. Pokaždé když něco potřebuji, stačí napsat email na infolinku. Já jsem spokojený, opravdu. V Generali mě furt nutili to řešit přes ty jejich klientské stránky a to byl mor. Buď jsem si nepamatoval heslo, nebo změnili vzhled a já jsem stejně volal na infolinku, kde to tam najdu...
U povinného ručení není ( bohužel) pro škůdce důležité, jak bude plnit jeho pojišťovna poškozenému a tak je více méně jedno, kde svoje vozidlo pojistí. To u havarijního pojištění je situace dramaticky jiná. Tam to je pro mě nejdůležitější ukazatel a klidně zaplatím i dost dražší pojistné a havarijko si pojistím u pojišťovny, kde vím, že s plněním žádné zásadní problémy nejsou ( u mnohým nejmenovaných pojišťoven opravdu jsou , vím o čem mluvím, v oboru jsem pracoval dost dlouho)