:
Spořitelna přišla s "geniální" strategií vyhnat lidi od přepážek. Když lidi přestali otravovat přepážkové příživníky, došlo generalitě banky, že nemají komu prodávat své produkty. Po telefonu nebo přes Internet si lidi toho tolik nekoupí. Přepážkoví pracovníci byli psychologicky vyškoleni, jak udolat klienta i tím, co nechce a nepotřebuje. Takže klienti (hlavně ti hloupí, co si nechají cokoli nabulíkovat): rychle uhánějte do spořitelny - čekají tam na Vás bezkonkurenčně "nej" produkty a balíčky. A pak ještě ti, co potřebují nutně úvěr: vám taky spořitelna vnutí, i to nechcete! Buď berte (stavební spoření, penzijní či jiné pojištění, platební kartu, kontokorent, servis 24, internetové bankovnictví atd.) nebo vypadněte!
Pamatujme na zásadu: v jedné bance nemít víc jak 3 produkty! Pokud jich máte víc, je téměř jistě, že se neodvážíte změnit z důvodu nespokojenosti svůj peněžní ústav. Takhle to alespoň prezentuje svým ovečkám Česká spořitelna. Je si jista, že spolu s vysokým poplatkem za zrušení účtu (tuším, že 400,-)odradí klienty své produkty rušit. Ale v životě jsme určitě přišli o víc ... V restauraci je jedna jediná útrata také mnohdy vyšší. Jen sebrat odvahu, nebát se, že budu muset zase někde jinde nově zakládat trvalé příkazy a inkasa! Aby spořitelně trochu spadl hřebínek ...
Různá internetová počítadla na finančních sereverech vám porovnají, když tam dosadíte, kolik jakých plateb za měsíc proženete přes účet, kolik u které banky zaplatíte, jaká banka je nejdražší a jaké nejlevnější. Mne při mých platbách vyšla nejlevněji právě Živnobanka, a nejdráž Česká spořitelna.
Živnobanku drží ale Italové. Nevím, když se na ten národ podívám, tak jsou to necivilizovaní c....i, kteří tak dovedou řvát, vyrábět zmetky a troubit v aut