Koupě odráží rostoucí význam her ve snaze společnosti zvýšit počet digitálních předplatitelů na deset milionů do roku 2025. Cena transakce nebyla zveřejněna, ale Timesy uvedly, že zaplatily „nízkou sedmimístnou částku“.
Deník Times se na hry zaměřuje jako na způsob, jak diverzifikovat své zdroje příjmů. Po skončení chaotického prezidentství Donalda Trumpa noviny varovaly, že růst počtu předplatitelů nebude pokračovat tempem zaznamenaným v roce 2020. V prosinci Timesy překročily hranici jednoho milionu předplatitelů svých her, mezi něž patří „Spelling Bee“ a Crossword.
Fotogalerie |
„The Times se i nadále zaměřují na to, aby se staly základním předplatným pro každého anglicky mluvícího člověka, který se snaží porozumět světu a zapojit se do něj. New York Times Games jsou klíčovou součástí této strategie,“ uvádí se v prohlášení.
Slovní hru vytvořil Josh Wardle, softwarový inženýr z Brooklynu. Od svého říjnového debutu vzbudila ohlas, uživatelé na sociálních sítích zveřejňovali, kolik hádání jim trvalo, než slovo vyřešili.
WordleNázev je drzou slovní hříčkou na jméno jejího tvůrce, kterým je Josh Wardle. Poprvé se objevila na webových stránkách bez reklam v říjnu a 1. listopadu měla pouhých 90 uživatelů. Během dvou týdnů se stala virálním fenoménem a počet hráčů se zvýšil na 300 tisíc. Nyní ji hrají miliony lidí denně. |
Podle deníku Times má hra denně miliony hráčů. Zpočátku zůstane pro nové i stávající hráče zdarma, uvedl deník Times, což vyvolává obavy, že by se slovní webová hra nakonec mohla stát placenou aplikací.
„Nemáme stanovené plány ohledně budoucnosti hry,“ uvedl Jordan Cohen, výkonný ředitel The Times. „V tuto chvíli se soustředíme na vytváření přidané hodnoty pro naše stávající čtenáře a zároveň na představení našich her zcela novému publiku, které projevilo zájem o slovní hry,“ dodal.