- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uber mě několikrát vypekl. Řidič pro mě prostě nepřijel a odmítl zrušit zakázku (aby nemusel platit storno). Přestal jsem Uber používat. Liftago má ceny skoro stejné, řidiči mají všechna potřebná povolení a zatím nikdy nezklamalo
Občas používám taky a spokojenost
Ztrátový Uber by to především měl už zabalit. Už by to chtělo, aby přestal s neustálým deformováním trhu.
Další tunel, do kterého pomatení investoři sypou další a další prachy, ale zisk je v nedohlednu. Takové pěkné letadlo. Prodělává, prodělává a znovu prodělává. Naposledy 5 miliard. To jsem zvědav, do kdy investoři budou v něco věřit a do kdy jim dojdou peníze?
UBER je takový nezmar. Cenu za km má sice skvostnou - 10 Kč v kategorii X (převážně řidiči z Ukrajiny a dále na východ) - 13 Kč v Selectu, kde už většinou narazíte na čecha pravděpodobně i s řádným pojištěním. První háček je v tom, že narozdíl od TAXI si účtují minuty jízdy a nikoli čekání, což ve výsledku vytváří cenu za km např. Selectu 22 Kč. To je pořád fajn, ale už na úrovni oficiálních taxi aplikacích. Druhý háček a to pořádný je v tom, že pokud počítač vyhodnotí víc poptávek než volných řidičů, automaticky zvyšuje cenu. Od dvojnásobku při dopravních špičkách po čtyřnásobek při velkém dešti. A to jsou pak rány, když počítáte s tradiční cenou z hospody domů za 200 Kč a on v okolí třeba skončí fotbal a z karty vám to stáhne 900 Kč. UBER je dobrý sluha, ale zlý pán.
UBER je takový nazmar. Cenu za km má sice skvostnou - 10 Kč v kategorii X (převážně řidiči z Ukrajiny a dále na východ) - 13 Kč v Selectu, kde už většinou narazíte na čecha pravděpodobně i s řádným pojištěním. První háček je v tom, že narozdíl od TAXI si účtují minuty jízdy a nikoli čekání, což ve výsledku vytváří cenu za km např. Selectu 22 Kč. To je pořád fajn, ale už na úrovni oficiálních taxi aplikacích. Druhý háček a to pořádný je v tom, že pokud počítač vyhodnotí víc poptávka než volných řidičů, automaticky zvyšuje cenu. Od dvojnásobku při dopravních špičkách po čtyřnásobek při velkém dešti. A to jsou pak rány, když počítáte s tradiční cenou z hospody domů za 200 Kč a on v okolí třeba skončí fotbal a z karty vám to stáhne 900 Kč. UBER je dobrý sluha, ale zlý pán.
Netušil jsem že Uber je zaměstnavatel, ale že pouze zprostředkovává spojení poptávky a služby. Nač tedy dovolená/nemocenská těm co "pro Uber" jezdí ?!
V praxi to vetsina lidi dela na plny uvazek, takze jsou to vlastne zemestnanci at se to nazyva jak chce. A tim ze jim neplati ma nefer vyhodu oproti standartnim spolecnostem co delaji to same ale legalne.