- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejne nechapu, proc se vozi plechy ze Spanel, brambory z Egypta, rajcata z Polska a podobne. Jen at blokujou co nejdele. Treba to prispeje k tomu, aby se vice spolehalo na lokalni dodavatele a nevozilo se zbozi zbytecne pres pul Evropy. A nafta bude hned levnejsi, protoze klesne spotreba. Jen ta tiracka hovadka skonci na dlazbe. ;-)
zeleznice. To je opravdu takovy problem, prevazet po zeleznici?
Jako nouzové řešeni by to možná šlo, ale jednak by se musely překládat (ve Španělsku je jiný rozchod), druhak je už nyní trať Nymburk - MB a škodovácká vlečka na hranici kapacitních možností. (To že se s tím nic nedělá je problém, ale osobka je bohužel politicky zajimavější.)
kde prisli na to ze nafta stoji ve Spanelsku pod euro. Stoji tak 1.2 - 1.3 podle toho na ktere benzince.
kde prisli na to ze nafta stoji ve Spanelsku pod euro. Stoji tak 1.2 - 1.3 podle toho na ktere benzince.
jsem dala refresh a je to tu dvakrat....co je to za uzasny system
1,2HTP - tak se lidi konečně začnou kupovat Toyotu Yarise s CD, klimatizací, el. stahování okýnek za 249.900.
je to jako s těmi rybáři, co protestují, že je málo ryb, které sami předtím slovili. U tý ropy je to o to horší, že její reprodukční schopnost je poněkud nižší, než těch ryb. Další problém je (opět jako s rybáři), že to může dělat každej jouda, a joudů je hodně. Tak si holt joudové najdou jinou práci, třeba nejoudům čistit boty, až tohle nesmyslný tahání zboží semtam přes celou Evropu (nebo i svět) jednou skončí. Jak kupříkladu tuhle psali na iDnes o výrobě zubních past na Slovensku, že ředitelství je v Česku, tak se ty pasty nejdřív svezou k nám, a co je pro slováky, tak teprv od nás zpátky na Slovensko. Krásný příklad, že ta ropa je ve skutečnosti pořád za levno.
vlaky jezdí, vážení ! Jenomže když náš stát neumí zajistit prioritu železniční dopravy, tak máme, co jsme chtěli !
odbyt aut půjde rapidně dolů a česká ekonomika to pocítí daleko víc než stávku zoufalých lidí ve Španělsku a Francii..., nebylo by od věci, abychom se také připojili..., pak by to s EU mohlo hnout..., snížení daňové zátěže je na místě..., kromě toho je nutné hledat náhradní zdroje..., podporovat nové technologie a kupovat výrobky hlavně ze svého regionu..., pryč s hloupou globalizací, která celý svět znásilňuje, už třeba tím, že po nás chce, abychom všichni vypadali stejně, jedli to samé, nosili to samé... a dokonce abychom se nejlépe rodili jako anglicky mluvicí... Drahá ropa může těmito kartami řádně zamíchat, určitá sebereflexe, tržnjí fakce je i na místě..., včetně přeskoumání správně nastavených daní...
ale právě ta daňová zátěž nutí lidi šetři a hledat alternativy. Snižovat je potřeba úplně jiné daně než z phm. Daně z nafty by se měly naopak ještě zvýšit, aby se diesely tolik nevyplácely.
je zajímavá směs. Obsahuje moc chytré jedince a potom stádo pitomců. Protestovat proti drahé ropě je jako protestovat proti tomu, že jen horko nebo prší. Je to prostě realita. Tenhle nesmysně nastavený systém (viz díl třikrát přes hranice, plech ze Španělska, rajče z španělska, ryby z afriky, kamenivo do Drážďan z Číny /fakt/ atd.) prostě nemůže vydržet. Snad s jadenou fúzí a autama na vodík, ale to je daleká budoucnost. I kdyby někdo uspěl s úpravou daní, jen to kolaps systému oddálí. Ale člověk jako druh obrazně řečeno nemyslí dále než k dalšímu nákupu žrádla v hypermarketu. A bude ho to mrzet a zaplatí za to. já se budoucnosti opravdu bojím. A přitom stačí jen chtít. Například pán z Česmadu-o co mu jde, aby ještě mohli jezdit a pálit vynikající chemickou surovinu (ropa) aspoň o pár měsíců/let déle a dopad byl pak ještě horší?
Tahat plechy přes půl Evropy po kamiónech je zvrhlost, která si zaslouží potrestání.