- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je ale divný, platy stagnují, všechny ceny rostou, prázdný měšec se plní drahým palivem, a lidi si mají kupovat nová auta? dokud to staré jezdí, není jediný důvod
Krize nekrize, trh už je stejně nasycený. Od r. 1994 mám už třetí ojetinu a ještě nejsem na ceně nejlevnějšího nového auta, a to by, kdybych si ho koupil r. 1994 byl už asi téměř vrak.
proč si mám kupovat nový auto,když to moje 15let stary nerezne,a furt jezdi bez problemu? a krome vymeny oleje,filtru,rozvodu nic neřeším?
nerikej to moc nahlas, protoze se odnekud vynori nejaky ourada a vyhlasi ti za barakem nizkoemisni zonu, ktere tvoje auto urcite nesplni
Asi bude problem v jednotlivych automobilkach, takovy Mercedes si s necim takovy hlavu nedela, jinak si nedovedu predstavit, ze na relativne obycejne "ecko" se ceka 6 mesicu.
EU nejdřív umělě zdražuje auta neustálými požadavky na "zelenost" a pak se diví, že se méně prodávají. Kdyby tu auta stála jako v USA, tak to by najednou byla poptávka.
já bych i souhlasil s tlačením na zelenost, kdyby se to dělalo s rozumem. Což se ovšem většinou říct nedá
ja bych to nezevseobecnoval
je pravda, ze predrazene a pretechnizovane kramy se prodavaji nejhur za 17 let. Ovsem lowend jako je Dacia, pripadne auta s nejlepsim pomerem cena/vykon jako mohou byt napriklad nektere modely Kia a Hyundai se dari celkem dobre.
pokud mluvime o opravdove krizi, tak ta zasahla tolik dotovany a medialne oslavovany sektor elektromobilu, to bylo jeste loni kecu, ze pani redaktori. Elektromobil sem, elektromobil tam, dojezd takovy a makovy, rychlost dobijeni takova a makova, uz se testuji,. uz jsou ve vyrobe.., uz si je lidi kupuji a kde ty elektromobily jsou v praxi ?
jinými slovy: lidi si nejenže koupili celkově míň aut, ale ještě k tomu, když už si nějaké koupili, tak spíš nějaké levnější. Takže zevšeobecňování je na místě
Tedy školy na to nemám, ale že nekonečný růst není v našich (světových) podmínkách uskutečnitelný vím. Teď už jen zbývá, aby s tím počítal i vrcholový management automobilek a začal vytvářet i nějaké ty rezervy na horší časy, protože zatím se jen zběsile investuje do rozšiřování výroby a pak se zjistí, že není pro koho vyrábět (hlavně abychom neplatili žádné daně...).
Školy na to skutečně nemáte. Ještě existují africké, jihoamerické a zejména asijské trhy které mohou výrazně růst.
To je spíše dobrá zpráva :-)
nevím kolik jim dali, ale posl.dny je všude jen VW, kdyz ne clanek, tak aspon foto, tak jako tomu je v tomto clanku, nestydaté