Diskuze

Pálení bot se minulo účinkem, akcie Nike jsou na historickém maximu

Hodnota akcií společnosti Nike se během posledních dnů vyšplhala na téměř 84 dolarů za kus, což je jejich historické maximum. Akcie se tak vzpamatovaly z nedávného poklesu, který následoval po uvedení reklamy s hráčem amerického fotbalu Colinem Kaepernickem v hlavní roli. Na ni mnozí Američané zareagovali pálením výrobků Nike.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Po pár kúskach obuvi NIKE (klasické tenisky) som s nimi nebol spokojný, naopak ADIDAS mi sedí viac a kvalita OK.

0 0
možnosti
VP

Tak já jsem si o víkendu chtěl koupit nové boty a zavítal i do Nike. Ale pak jsem si vzpomněl, jak kvalitní byly Air Max (vydržely asi 4 a 6 měsíců) a hned jsem byl z obchodu venku.

0 0
možnosti
Foto

Paleni bot -> mene bot -> vetsi poptavka po botach -> vetsi prodeje bot -> vetsi zisky -> akcie rostou... ;-D

3 0
možnosti
Foto

To platí jen pokud jste jediná dostupná značka... ;-)

Tady jde spíš o poměr sympatizantů vs. odpůrců... zbývající prodej zůstane cca konstantní...

4 0
možnosti
DS

Každej si chtěl udělat video s pálením bot, tak si je museli napřed jít koupit. :-)

3 0
možnosti
Foto

Nike by měl hlavně zapracovat na kvalitě bot, jedna věc je dělat zajímavý design, druhá věc je, aby ty boty vůbec vydržely cestu z obchodu domů.

Airmaxy za 4 litry jsou tak na rok občasného nošení.

1 1
možnosti
TK

T66o34m23á93š 22K46r86á54l

16. 9. 2018 19:52

Tak "fasounci" uz je palili nejspis v dobe Air Jordan:-) v globalnim meritku je to spis reklama k nezaplaceni

3 6
možnosti
MB

To bude podobné, jako byla česká cena sexistické prasátečko nebo jak se to jmenovalo. Pro řadu firem bylo ocenění totou anticenou stále spíše pozitivní reklamou - záleželo na tom, kdo byli jejich zákazníci.

Nebo věřím, že kritika pivovaru Bernard za jejich dělání si legraci z MeToo se také negativně neprojevila na jejich tržbách - naopak, stále to byla reklama se spoustou odkazů na web a podobně.

9 1
možnosti
JS

Že by další důkaz, že negativní kampaň nefunguje;-)?

3 0
možnosti

Hlavně i špatná reklama je reklama...

0 0
možnosti
Foto

D39a79v92i69d 66R24i25e75s74z

16. 9. 2018 19:25

Problematika rasismu v USA? Jako ze uz se na ne nesmi belosi ani krive podivat, aby nebyli narceni z rasismu? Nebo je ten rasismus to, ze 13% Afroamericke poulace naplnilo pres 60% kapacity federalnich veznic?Nebo to, ze policajt zastreli vyfetlo, co se chova podezrele a odmita poslechnout jeho instrukce, a na protest proti tomu jeho spoluetnici rabujou obchody?

11 9
možnosti
TP

T60o80m79á43š 87P91a58k

16. 9. 2018 19:52

nebuďte směšný. V USA je samozřejmě dost rasistů, ostatně i jako u nás..

5 3
možnosti
MJ

Krásný důkaz toho, jak bezvýznamné jsou takovéhle různé "pálící" akce, bez ohledu na to, jestli se jedná o Nike v USA, iPhone v Turecku nebo piškoty v Česku. Je to jasná ukázka, že pár křiklounů na Facebooku nebo Youtubu je prostě ve výsledku jen malinká bezvýznamná kapička v moři. R^ ;-D

14 1
možnosti
Foto

A vam ty piskoty jako chutnaj? :-)

2 0
možnosti