- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po pár kúskach obuvi NIKE (klasické tenisky) som s nimi nebol spokojný, naopak ADIDAS mi sedí viac a kvalita OK.
Tak já jsem si o víkendu chtěl koupit nové boty a zavítal i do Nike. Ale pak jsem si vzpomněl, jak kvalitní byly Air Max (vydržely asi 4 a 6 měsíců) a hned jsem byl z obchodu venku.
Paleni bot -> mene bot -> vetsi poptavka po botach -> vetsi prodeje bot -> vetsi zisky -> akcie rostou...
To platí jen pokud jste jediná dostupná značka...
Tady jde spíš o poměr sympatizantů vs. odpůrců... zbývající prodej zůstane cca konstantní...
Každej si chtěl udělat video s pálením bot, tak si je museli napřed jít koupit. :-)
Nike by měl hlavně zapracovat na kvalitě bot, jedna věc je dělat zajímavý design, druhá věc je, aby ty boty vůbec vydržely cestu z obchodu domů.
Airmaxy za 4 litry jsou tak na rok občasného nošení.
Tak "fasounci" uz je palili nejspis v dobe Air Jordan v globalnim meritku je to spis reklama k nezaplaceni
To bude podobné, jako byla česká cena sexistické prasátečko nebo jak se to jmenovalo. Pro řadu firem bylo ocenění totou anticenou stále spíše pozitivní reklamou - záleželo na tom, kdo byli jejich zákazníci.
Nebo věřím, že kritika pivovaru Bernard za jejich dělání si legraci z MeToo se také negativně neprojevila na jejich tržbách - naopak, stále to byla reklama se spoustou odkazů na web a podobně.
Že by další důkaz, že negativní kampaň nefunguje
Problematika rasismu v USA? Jako ze uz se na ne nesmi belosi ani krive podivat, aby nebyli narceni z rasismu? Nebo je ten rasismus to, ze 13% Afroamericke poulace naplnilo pres 60% kapacity federalnich veznic?Nebo to, ze policajt zastreli vyfetlo, co se chova podezrele a odmita poslechnout jeho instrukce, a na protest proti tomu jeho spoluetnici rabujou obchody?
nebuďte směšný. V USA je samozřejmě dost rasistů, ostatně i jako u nás..
Krásný důkaz toho, jak bezvýznamné jsou takovéhle různé "pálící" akce, bez ohledu na to, jestli se jedná o Nike v USA, iPhone v Turecku nebo piškoty v Česku. Je to jasná ukázka, že pár křiklounů na Facebooku nebo Youtubu je prostě ve výsledku jen malinká bezvýznamná kapička v moři.
A vam ty piskoty jako chutnaj? :-)