Diskuze

Concorde je mrtvý, ať žije Boom. Závod se zvukem nabírá na intenzitě

Americký start-up Boom Supersonic získal od společnosti Japan Airlines deset milionů dolarů (217 milionů korun) na vývoj nadzvukových letadel pro osobní přepravu. Firma z Denveru tvrdí, že její stroje budou rychlejší a tišší než Concorde, informovala v úterý agentura Reuters. Do firmy v minulosti investoval i Richard Branson. Nadzvukové stroje vyvíjí i konkurenční Boeing a Lockheed Martin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sonický třesk bude výrazně nižší? Opravdu jsem zvědavý.:-)

0 0
možnosti

50 lidi? tak to muzou pristavat na nejakem umelem ostrove na mori, kdyz maji problem s hlukem. a na pevninu uz to pak zvladne par vrtulniku.

0 0
možnosti

J48u89r50a 26M35a44z39i86k

8. 12. 2017 12:25

a nebo kraulem, či čubičkou

0 0
možnosti

Určitě zajímavý projekt, ale možná by se to chtělo poučit z chyb Concordu...Rychlost je jediná výhoda, ale tu měl právě i Concorde...

Zbytek co jsem aspon pochopil zůstává. Viz přepočet ceny na sedadlo... U tohoto stoje cca 3,6 mil USD, ale A380 má 630 000 USD...(v průměrné verzi, v dobytáčku to vyjde ještě levněji)... Navíc asi i provoz nebude nejlevnější...

0 0
možnosti

ta rychlost je zároveň i ta hlavní nevýhoda. Fyzikální zákony nepřemůžeme. Aerodynamický odpor roste s mocninou rychlosti, a spolu s ním i spotřeba paliva. Proto snílci jako Musk navrhují cestování v tubě s odsátým vzduchem. U klasického letadla tento problém prostě řešit nelze.

1 0
možnosti

Uvedení do provozu v roce 2025? Myslí se komerční provoz? Pokud ano, tak hodně zdaru... Myslím, že budou rádi, když do roku 25 stihnou alespoň jeden zkušební let.

6 0
možnosti

M26i69l79a84n 10N46ě96m32e12c

6. 12. 2017 13:27

Nejspíš nestihnou ani ofouknout model v tunelu...

2 1
možnosti

P55a90v86e91l 62Ř25a80p34e87k

6. 12. 2017 13:14

Totálně pomýlený koncept. V době, kdy lze na palubě dopravního prostředku plnohodnotně pracovat (no pro vás to bohužel neplatí, plechovkáři s rukama na volantu), ztrácí hon za rychlostí smysl.

1 15
možnosti

Co kdybyste koncepty nechal na firmách a zákaznících?

4 0
možnosti

dneska lidi chteji cestovat levne, tech par hodin usetri sice cas, ale kdyz se let dobre naplanuje, tak par hodin navic nevadi, ne.

2 3
možnosti

J28a12n 92K74ř49e90p74e51l97a

6. 12. 2017 12:58

tohle nikdy nebude pro masovou veřejnost jako normální jumbojety, to je právě pro business many a zámožné lidí, kteří buď potřebují být rychle někde jinde a nebo si rádi zaplatí aby nemuseli čekat a měli komfort

11 0
možnosti

200 mega do vyvoje,to je jak kdyz plivne so stromovky

17 0
možnosti

M15a98r61e92k 20P91i27l51k97a

6. 12. 2017 12:28

Boom je super název pro letadlo;-DR^

7 0
možnosti
Foto

I57v32a32n 78M80a63r57e77k

6. 12. 2017 12:04

Concorde daleko předběhl svou dobu R^. . . . . . . Všechno ostatní budou jen repliky , budou-li kdy vůbec ? 8-o

12 5
možnosti

Predbehl, a kdyby nebylo te nehody, nejspise by nejnovejsi modely byli minimalne na urovni techto novych, ale nezatracoval bych je, design dela hodne :)

3 0
možnosti

J65o32s75e43f 90V22a57l87a

6. 12. 2017 12:00

pokud nedostanou pristavaci a startovaci povoleni u velkych mest, tak se se strojem muzou tak vyfotit. Navic pujdou prori projektu i zeleni, protoze spotreba pohonnych hmot bude na 1 cestujicix-nasobne vyssi u nadzvukovych stroju. A o kolik vic destinaci nez USA, Hongkong, Australe a eventuelne Kapske mesto jeste zbyva ?

0 2
možnosti
Foto

Treba to naopak bude mit baterie, lektromotory, a cestujici si svou cestu bude muset odslapat a udelat neco pro sve zdravi. To ekologove budou milovat ;-D

3 0
možnosti