Společnost plánuje službu zavést na jaře. Cestující budou moci neomezeně cestovat mezi městy Tokio a Kitakjúšú, kde má dopravce sídlo. V ceně má být také ubytování ve městě Fukuoka, které se nachází asi 80 kilometrů od letiště v Kitakjúšú, a jeho okolí.
Mapy poskytuje © SHOCart a přispěvatelé OpenStreetMap. Společnost SHOCart je tradiční vydavatel turistických a cykloturistických map a atlasů. Více na www.shocart.cz
Měsíční cena předplatného se má pohybovat od zhruba 200 000 jenů (33 600 Kč) do 400 000 jenů (67 000 Kč). Dopravce chce svou nabídkou přilákat rodiny s dětmi, předplatné totiž podle aerolinek může konkurovat cenám nájmů ve velkých bytech v Tokiu.
Podle realitního portálu Lifull činí měsíční nájemné ve městě Fukuoka v průměru 115 500 jenů (19 400 Kč), představuje třetinu až polovinu nákladů za ubytování v hlavním městě.
Žádostí o náhrady za zrušené lety letos výrazně přibylo. Aerolinky mají fígly |
Letecké společnosti, hotely i maloobchody se stále snaží zotavit z ekonomických dopadů pandemie. Japonský dopravce sází mimo jiné na to, že velká část pracovníků si zvykla pracovat z domova a nemusí být denně v kanceláři.
Podle realitní společnosti Miki Shoji pandemie vyhnala míru neobsazenosti kancelářích v Tokiu na osmileté maximum, a to na 6,5 procenta.
„Poptávka po služebních cestách – na rozdíl od těch turistických – je stále slabá, což je jeden z důvodů, proč uvažujeme o změnách a způsobech, jak kultivovat poptávku,“ zmínil Yuki Furuse, mluvčí japonských aerolinek.
Aerolinky Star Flyer v posledním fiskálním roce, který skončil 31. března, zaznamenaly 53procentní obsazenost sedadel, v období před třemi lety to bylo 75 procent. Nejnovější ekonomické výsledky zatím dopravce nezveřejnil, v předchozích letech však vykazoval čistou ztrátu.