Diskuze

Indická technologická centra dusí úspěch, IT firmy čeká smog a zácpy

Indičtí „ajťáci“ a startupisté čelí těžké volbě. Mohou totiž buď zůstat v menších městech a brát malý plat, nebo se přestěhovat do velkoměsta. Druhá volba se na první pohled zdá jasně výhodnější, má však háček. Ve velkých městech je totiž čeká nebezpečný smog, přeplněné ulice a obří dopravní zácpy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

7km do práce že jí trvá hodinu až hodinu a půl?

Kdyby jela na kole, je tam za půl hodiny.

0 0
možnosti

Evropská ekologie postupně přesouvá komíny do Číny a Indie, tak se není čemu divit.

1 0
možnosti
Foto

M15i44l18a67n 69S31a40m84e48k

8. 12. 2019 10:57

No sranda skončí v okamžiku až tam dojde voda a vzduch přestane být total nedýchatelný a pár miliard lidí se rozhodne, že se přesídlí do humanitární Evropy, která je jisto jistě přijme...:-P

0 1
možnosti

To se asi nestane během jedné vteřiny

1 0
možnosti

Že by tam nejezdila městská doprava nebo se nedalo jet na kole? Strávit jkaždý den min. hoďku v autě, abych ujel 7 km, je magořina. A pokud to tak dělají všichni, jako že asi ano, tak nevidím jediný důvod, proč je litovat.

Rv

15 0
možnosti

J74a42n 15D34o87l52e83ž52a25l

7. 12. 2019 21:24

Zrovna měsíc zpět jsem tam strávil 2 týdny. V Bengalúru, ta doprava je děsivá. MHD mají, velice levné. Ale k čemu to když jsou ulice přecpané a vůbec to nejede? Metro se tam staví, ale to pomůže jen trochu. Je to tam opravdu nepředstavitelné. Kolega dojíždí do práce denně ráno 2h a odpoledne 2h pryč,ale nevadí mu to. Většina tam jezdí na motorce a na té se dá doprava jakž takž očůrat.

0 0
možnosti

M33i55l12a88n 75V21o74l63e36k

7. 12. 2019 19:21

Proč se ty firmy neustále cpou do těch největších měst? I u nás kvůli tomu, aby zaměstnali 15 rodilých Ostraváků zbytečně platí pražské nájmy a jejich zaměstnanci pražské hypotéky.

4 0
možnosti

Padesát sedm.

Co padesát sedm?

Padesát sedm biografů mají.

5 0
možnosti

J87a10n 31B62o21r73e25k

7. 12. 2019 18:52

Pomuze jen jedno...snizit drasticky porodnost

0 0
možnosti

P36e48t70r 29L21a55b83a77j

7. 12. 2019 18:52

Když to nechtějí řešit, tak to mají jak to mají.

Hromadnou dopravu, vyčleněné pruhy pro hromadnou dopravu a kola a další jednoduchá opatření už dávno vymysleli a vyzkoušeli jinde. A většinou fungují, zvlášť pokud se zavedou dobře.

A jistě by se ladacos dalo řešit i administrativně. Např. nějaké pobídky (nebo naopak restrikce) pro firmy, ale jen v případě, že si sídlo udělají někde mimo podobná přetížená centra a podobně.

Nebo to podmínit třeba provozem hromadného svozu pracovníků a podobně. I u nás, kde takový problém není, tak velké firmy dotují specializovanou hromadnou dopravu.

5 0
možnosti

U nás bylo také nedýchatelno, ale vymění se staré kotle za nové, díky kotlíkovým dotacím a bude zase fajn...

0 0
možnosti

Já chci v Evropě ty nejpřísnější euro normy,elektromobily a další průmysl omezující věci. Evropa s jejím počtem obyvatel to jistě vyřeší, vždyť je úplně jedno jak se chová zbytek přelidněného světa, Evropa je asi pod nějakou kopulí.

8 5
možnosti

J75a20k84u23b 67K88o74r77e42c

7. 12. 2019 18:07

Takže byste na všechno rezignovala a raději žila v takových podmínkách jako v té Indii než se tady trochu omezila. V každém případě máte možnost se tam odstěhovat a užívat si svobody.

5 1
možnosti

7km hodinu,.. to mohou chodit pešo, maj to skoro za stejný čas, nebo na kole to to zvládnou rychleji,...

poslal bych jim tam na agitace Grétu

17 2
možnosti

Pěšky se to nedá. Šel byste po silnici se 4 pruhy v každém směru, kde není ani krajnice, natož chodník. No a zkuste takovou cestu přejít.

3 0
možnosti