- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
7km do práce že jí trvá hodinu až hodinu a půl?
Kdyby jela na kole, je tam za půl hodiny.
Evropská ekologie postupně přesouvá komíny do Číny a Indie, tak se není čemu divit.
No sranda skončí v okamžiku až tam dojde voda a vzduch přestane být total nedýchatelný a pár miliard lidí se rozhodne, že se přesídlí do humanitární Evropy, která je jisto jistě přijme...
To se asi nestane během jedné vteřiny
Že by tam nejezdila městská doprava nebo se nedalo jet na kole? Strávit jkaždý den min. hoďku v autě, abych ujel 7 km, je magořina. A pokud to tak dělají všichni, jako že asi ano, tak nevidím jediný důvod, proč je litovat.
Zrovna měsíc zpět jsem tam strávil 2 týdny. V Bengalúru, ta doprava je děsivá. MHD mají, velice levné. Ale k čemu to když jsou ulice přecpané a vůbec to nejede? Metro se tam staví, ale to pomůže jen trochu. Je to tam opravdu nepředstavitelné. Kolega dojíždí do práce denně ráno 2h a odpoledne 2h pryč,ale nevadí mu to. Většina tam jezdí na motorce a na té se dá doprava jakž takž očůrat.
Proč se ty firmy neustále cpou do těch největších měst? I u nás kvůli tomu, aby zaměstnali 15 rodilých Ostraváků zbytečně platí pražské nájmy a jejich zaměstnanci pražské hypotéky.
Padesát sedm.
Co padesát sedm?
Padesát sedm biografů mají.
Pomuze jen jedno...snizit drasticky porodnost
Když to nechtějí řešit, tak to mají jak to mají.
Hromadnou dopravu, vyčleněné pruhy pro hromadnou dopravu a kola a další jednoduchá opatření už dávno vymysleli a vyzkoušeli jinde. A většinou fungují, zvlášť pokud se zavedou dobře.
A jistě by se ladacos dalo řešit i administrativně. Např. nějaké pobídky (nebo naopak restrikce) pro firmy, ale jen v případě, že si sídlo udělají někde mimo podobná přetížená centra a podobně.
Nebo to podmínit třeba provozem hromadného svozu pracovníků a podobně. I u nás, kde takový problém není, tak velké firmy dotují specializovanou hromadnou dopravu.
U nás bylo také nedýchatelno, ale vymění se staré kotle za nové, díky kotlíkovým dotacím a bude zase fajn...
Já chci v Evropě ty nejpřísnější euro normy,elektromobily a další průmysl omezující věci. Evropa s jejím počtem obyvatel to jistě vyřeší, vždyť je úplně jedno jak se chová zbytek přelidněného světa, Evropa je asi pod nějakou kopulí.
Takže byste na všechno rezignovala a raději žila v takových podmínkách jako v té Indii než se tady trochu omezila. V každém případě máte možnost se tam odstěhovat a užívat si svobody.
7km hodinu,.. to mohou chodit pešo, maj to skoro za stejný čas, nebo na kole to to zvládnou rychleji,...
poslal bych jim tam na agitace Grétu
Pěšky se to nedá. Šel byste po silnici se 4 pruhy v každém směru, kde není ani krajnice, natož chodník. No a zkuste takovou cestu přejít.