Diskuze

USA prohrávají závody v elektromobilitě, poráží je Čína i Evropa

Rozvoj aut na elektřinu do značné míry závisí na vývoji a produkci baterií. Zatímco Čína a Evropa v tomto směru významně navyšují své výrobní kapacity, Spojené státy zůstávají pozadu. Agentura Bloomberg připouští, že baterie jsou „obchodní válkou, kterou už Čína vyhrála“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MU

Ak má elektromobilta nejakú budúcnosť tak určite nebude postavená na batériach.. pravdepodobnejsie je že na začiatok budú hybridné kamióny používať na diaľniciach trolejove vedenie.. A osobne autá by mohli byť napojené na elektrinu od spodu cesty ale to sa musia prekopať všetky cesty.. znie to ako nezmysel a samozrejme by to bolo neuveriteľne drahé. ale tak sa zdá že to je jediná cedta

0 0
možnosti
DP

D40a26v25i46d 49P40e17t33r

27. 9. 2020 6:31

Pokud to pro mne bude přínosné, tak si elektromobil koupím.

Musí být vyřešena lehká, levná rychlodobíjecí baterie s dlouhou výdrží. Také síť rychlodobíjecích stanic a zdroje (nejlépe jaderné a snad někdy i termojaderné).

Nebo možná jako druhý malý automobil na pojíždění po městě (pak by, ale nesměl být moc drahý), tam by byly nároky menší (lze ho dobít doma přes noc a nemusí mít takovou výdrž).

0 0
možnosti
VV

Rozvoj elekromobility bude záviset kromě ceny aut na tom, zda je bude možné dobít v každé díře, kde mají doposud benzínku a tyhle nabíječky budou udržovány v provozuschopnosti, protože pokud mi bude docházet baterka a přijedu někam, kde bude porouchaná nabíječka, tak mi to určitě vezme motivaci kupovat si elektroauto jako příští dopravní prostředek.

Dalším zjevným problémem bude paměť akumulátorů a pokud tyto baterky budou fungovat podobně jako třeba v laptopu, kde se po roce provozu z dvanácti hodin výdrže stanou s bídou dvě hodiny, tak to bude smrt této formy dopravy.

Ale doufejme, že to mají vyřešené.

0 0
možnosti
AK

Nynejsi elektriautomobilova erekce ma jeden velky problem. Ignoruje volny trh, coz ji bude stat velke splasknuti. V autickach na baterky dnes cesta nikam nevede.

0 0
možnosti
MK

Prohrát lze jenom závod, kterého se zůčastňuji.

Rozumný nadpis článku by měl znít.

" v USA nerozjíždějí katastrofickou nucenou elektrifikaci aut, tak jako v zeleno - levicové Evropě"

2 3
možnosti
VV

Co je prosím vás na elektroautě levicové?

Pokud se chcete dusit někde v kolonách a doma při topení uhlím mít mlhu, jako byla v Londýně, tak si poslužte, ale nechtějte to po ostatních.

2 1
možnosti

P83e52t75r 22Š36k15o95d25a

25. 9. 2020 9:19

Je otázka, jestli USA vůbec mají zájem na tom, aby neprohrávaly. Kolem elektroaut je toho ještě potřeba hodně dořešit, než z toho bude masová záležitost.

1 0
možnosti
MK

USA už dávno zaostává téměř ve všem, řeší se tam podobné hlouposti jako v Evropě, místo technologického rozvoje dominují sociální otázky typu povinných kvót na černochy. Celá společnost je rozdělená a minority pomalu rozkládají celé jůesej na prach. Smutné.

2 1
možnosti
VK

Nebýt BLM tak bych řekl: "USA - tady je svět ještě v pořádku.'

2 3
možnosti
JS

Nejvíce pozadu je austrálie. Tam se nedávají dotace a minulý rok se jak jsem někde četl , prodalo 6 kusu renaultu zoe. Což při tamním trhu přesně vystihuje duvěru v eauta.

4 0
možnosti
TB

Elon chce do tří let začít vyrábět nový model Tesly od 25.000 dolarů. To znamená u nás tak od 600.000 korun.

A když Elon slíbí, že to za 3 roky bude, tak se můžete vsadit, že to za za 4-5 let opravdu bude.

3 3
možnosti
MK

No vcetne DPH to je spise kolem 750 000....

1 0
možnosti