- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud začnou zakazovat plošně naftové motory, co pak budou dělat s tou přebytečnou naftou ? Kdo někdy alespoň zaslechl o krakování nafty, musí vědět, že bude přebývat. Takže s ní začnou ekologicky topit ve spalovnách ? Je to podobné situaci, kdy v autoservisu Vám naúčtují tučnou likvidaci vyjetého oleje, ale pak si všimnete, že v rohu dílny mají kamna na spalování právě toho vyjetého oleje.
Dokud nebude v zemi posledni litr ropy do ty doby se nic jineho neprosadi. Ropna lobby si to uz pohlida. To nejsou zadni troskari.
Par aut na baterky a par na palivovy clanek jezdit bude ale drtiva vetsina budou dal spalovaci motory.
Hybrid = spotřeba 7 litrů benzínu/100 km
Diesel = spotřeba 5 litrů nafty/100 km.
....
Zakážeme naftu, jsme přece zelení...!!
...A elektřinu budeme vyrábět v uhelných elektrárnách, jsou taky zelené...
Obrůstají zeleným mechem z těch kyselých děštů.
Ono všeobecně cpát diesel do menších aut byla totální pitomost, na kterou teď doplácejí všichni, tedy ti, co si takové auto koupili a především ti, co ty škodliviny musejí dýchat. Diesel se měl dávat pouze do vozidel od 2t a nyní by tyto problémy v takovém rozsahu prostě neexistovali. Jsem opravdu zvědav, jak teď chtějí přinutit šrotiště Evropy tedy ČR, aby se dieselů vzdala, nebo je výrazně omezila. To bude ještě tragikomické divadlo.
tady to nikdo nechce zakázat, my se zatím tváříme, že nám to nevadí
Budoucnost maji uz leda rifle Diesel. Jinak je to o elektromobilech, ktere se budou nabijet pres noc, takze to budou male "elektrarny", mozna casem vodik.
To je zrovna zcela slepá cesta, pokud se mají někdy elektromobily alespoň trochu masivněji rozšířit tak jedině s nabíjením skrze rychlonabíjčky.
Při hlášce "neviditelná ruka trhu vyřeší emise" jsem přestal číst. Pán je ze skleníku. na trhu musí být vždycky k nabídce i poptávka. Pokud nebudou regulace emisí (jakékoliv), bude vyvolána poptávka až od spotřebitelů, resp. obyvatel určitých oblastí, kde bude nedýchatelno, nebo až budou docházet fosilní paliva. Opravdu to musí nejdřív zajít tak daleko jen kvůli "přirozené" regulaci?
Taková kobliha od koně uprostřed ulice, to je krása a požitek pro všechny smysly.
Nafta patri do traktoru a nakladaku..max do nejaky dodavky ale ne do osobaku
Ale koukam ze je tu spousta zabednencu co to nedokazou pochopit.
co nedokazou pochopit ze uz jen vstupni cena u "uctivaneho TDI" je 50..70 tis navic
Plus cena bezne udrzby a oprav je u TDI vyssi
A za 50 litru uz nadelam parady
A nejaky kroutici moment ...srovnavat turbo a atmosferu proste nemuzete,pokud budu chtit natrhnout prdel tdicku tak do benzinu turbo..a kde jste??pak uz jen ta spotreba a i to je resitelny,treba prestavbou na Lpg
A tak to taky není pravda, záleží na tom v jakém autě, v jakém způsobu užití. Dávat si do malýho městskýho auta typu fabie diesel je skutečně ekomomická blbost, naopak třeba do vyšší střední třídy s větším nájezdem je to ekonomická nutnost. S tím souvisí i ty další věci - navýšení ceny je pak už zanedbatelné, údržba a servis je pak dneska na zcela srovnatelné úrovni jako přímovstřikové benzíny.
Je to nesmysl. Já mám načipovanou Octavii TDI, která žere jen 5l/100km a vyprodukuje tedy méně skleníkových plynů než benziny, co nemají zátah odspoda a musí se šíleně vytáčet, tudíž strašně žerou.
Na skleníkové plyny ti každej ve městě kašle. Tys asi vůbec nepochopil, o co jde.