Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dieselgate je novým rizikem pro německou ekonomiku, varuje ministerstvo

Emisní skandál s dieselovými motory je novým rizikem pro německou ekonomiku. Uvedlo to německé ministerstvo financí ve své pravidelné měsíční zprávě. Dalšími riziky, které už zmínilo dříve, je brexit a protekcionistická politika USA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J13a39k93u12b 58K74o75s

25. 8. 2017 11:35

Když něco nefunguje, je třeba to zadotovat. Když to pořád nefunguje, je třeba to ještě vic zadotovat.

0 0
možnosti

Snížím limity a je to. Není to dogma. Je třeba být v EU operativní.

1 0
možnosti

Z celého evropského automobilového průmyslu smrdí průser už spoustu let. Automobilky bohužel přerostly do takové velikosti, že je prakticky nereálné je nechat padnout. Dalším průserem je dlouhodobá protekce dieselů a tvorba nesmyslných limitů právě v přímé spolupráci s automobilkami (komise, které na normách euro pracovaly, byly v přímém kontaktu s lidmi z velkých automobilek). To, co se v jednu chvíli považovalo za ochranu evropského trhu (resp. za "konkurenční výhodu"), tedy že evropské automobilky vyvíjely motory přímo s ohledem na budoucí normy a opačně se tyto budoucí normy i přímo připravovaly na míru aktuálnímu vývoji v automobilkách, se později obrátilo proti samotným výrobcům a EU (o zákazníka tu nikdy nešlo). Motory jsou složité, normy jsou dosažitelné jen v laboratorních podmínkách, mimo EU jsou motory naprosto nekonkurenceschopné (minimální zájem jak o diesel v malých osobních autech, tak i o malé benzinové turbomotory).

Mne na tom štve ale hlavně to, že tenhle vývoj byl naprosto předvídatelný, stejně jako je předvídatelný vývoj kolem tzv. zelené energie a zejména celé německé Energiewende, protlačování rádoby úsporných spotřebičů (vysavače, žárovky, rychlovarné konvice...). Každým takovým krokem prohlubuje Evropa své ekonomické zaostávání za zbytkem světa, který v podobných věcech neutápí zbytečně své prostředky. A přesto, že tohle je opravdu zřejmé každému, kdo zvládne trochu počítat a vidí pár souvislostí, jede se v daných věcech dál. To je tak, když o čistě technických záležitost rozhodují politické a lobbistické tlaky a nikoli rozum.

6 0
možnosti

Souhlas až na to, že zaměňujete pojmy Evropa a Evropská unie.

0 0
možnosti

Celý skandál kolem dieselů je prý záměrně rozdmýcháván před volbami současnou vládou, aby se upozadil problém i imigranty, který vláda nezvládla a v Německu s nimi jsou čím dál větší problémy. Tak to píší "nemainstreamové" noviny.

2 0
možnosti

Diesel gate je velká bublina, která především ukázala, že limity a metodika měření jsou mimo realitu.

Tohle není problem VW , ale celé západní ekonomiky, která je závislána výrobě nových automobilů. A řešením něčeho jako dieselgate a násilné prosazování EV ten průmysl bude v útlumu tedy i celá ekonomika. Automobilový průmysl živý v Evropě přímo i nepřímo přes 12 milionů rodin.

Co se asi stane pokud prodej/produkce klesne na 1/3 ?

1 0
možnosti

K těmto dopadům dochází jen a proto, že se věří sluníčkářům a ekoteroristům, kteří nemají znalosti fyziky a chemie a vymýšlí nesplnitelné požadavky na výrobce elektrospotřebičů a automobilů

7 2
možnosti

Myslím si že Diesel za určitých podmienok (dlhé jazdy, veľa km) a pri plnení vhodnej normy (povedzme EURO 5), čo aj v pohode v dnešnej dobe diesel dokáže, určite patrí do auta a na cesty ako ďalšia alternatíva. ...... myslím si, že je to obchodný boj a cielená likvidácia obrovskej časti európskeho automobilového priemyslu, to nie je len riziko pre nemecko ale pre celú európu. Na vývoj Dieslu šli obrovské peniaze a povedzme si, že tento typ motoru bol dobre vyvinutý. Ak diesel skončí, tieto peniaze idú do koša, okrem toho veľa prostriedkov sa preskupí na elektromobily, kde si opäť zgustne niekto iný, určite nie európa, veľká časť finančného podielu z auta pôjde na autobatérie (do Číny) a veľká časť pôjde do softvéru (USA). Podobne, čítaj dnes mediálnu masírku ohľadom smart hodiniek ktoré idú vraj zničiť švajčiarske klasické hodinky. Na tomto odvetví priemyslu zase stojí podstatná časť Švajčiarska. Toto je tiež cieľ. Nič viac, len obchodná vojna krajín. Nedávno som pozeral film o firme Olivetti, no takto nejak to funguje, detto lietadlo Concorde a podobných príbehov je viac. Európa sa v súčasnej dobe necháva slušne fackať z ľava prava, migračnú politiku tu ozaj nechcem pchať, ale je to proste tak. .... takýto postoj európy nám škodí, horšie je, že my sami sa týmto tlakom podvolíme (viď vyhlásenia politikov o konci dieslu (DE+FR do konca 2040), viď zákaz Porsche dieslu vo švajčiarsku). ..... okrem toho úplne chýbajú porovnania, koľko emisií vyprodukuje takéto auto, alebo tisíce áut v porovnaní s uhelnou elektrárňou alebo námornou loďou alebo nákladným automobilom. Nie je mi úplne jasné prečo sa ide len po diesloch v osobných autách. ..... je to všetko divné

10 1
možnosti

O11t20o 70N25o81v53ý

21. 8. 2017 13:30

zplodiny z mazutu v lodích nikdo nekontroluje, a jsme zpět u dotací, které k...í na co dosáhnou

0 0
možnosti

K77a76r40e62l 48M54a53z24a50č

21. 8. 2017 12:39

Problém je, že současné normy a limity vymýšlí lidé, kteří si jen myslí, že o technice něco ví.

3 1
možnosti

diesely jen tak nevymřou.

4 1
možnosti

O39t65o 32N63o10v46ý

21. 8. 2017 12:29

autoprůmysl je obrovský žrout spotřeby,

v podstatě je to uzavřená smyčka bez civilizační nadhodnoty

0 2
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině

26. dubna 2024  9:57

Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...

Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí

26. dubna 2024

Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....

Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá

26. dubna 2024

Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...

Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum

25. dubna 2024

Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!