- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Regulovat. Kdyz to dal funguje tak zdanit. A na konec zakazat. Pouze soukrome jety "zelenym" funkcionarm budou povoleny, aby stihli navstivit vsechny klimaticke konference po celem svete.
Vždy když čtu podobné výpotky, nestačím zírat, jak kreativní dovedou být novináři. Nejlépe by bylo uvést odkaz na pramen, který si redaktor přečetl, že dospěl k takovým formulacím. Našinec by si ho v případě zájmu přečetl sám a měl by klid.
Tak nějak odhaduju, že na Zaaventem se změnily přistávací poplatky diferencovaně podle typu letadla. OK. Ale to není žádná daň.
Než byl Schengen, taky se lítalo (General Aviation) přes nejlevnější letiště - na Mazury/PL třeba hop na Mošnov, hop na Balice a dál volně. Nepůjdu přece ven přes Ruzyň, aby za razítko od celníka zaplatil dvojnásobek. A malá éra? Pobavil měl let s ULLa via Balice - v PL měli tehdy poplatky nastavené podle MTOW, zaokrouhlené na celé tuny dolů. ULL má MTOW 450kg. Výsledek? NULA. Neplatíte nic.
Chápu, že velmi podobně jsou na tom bizjety. V porovnání s rachotem velkých ér něžně vrní. Tudíž za hluk neplatí nic. Přitom kdo je používá, má asi peněz dost. Na tom by se dalo cosi trhnout. Tak je začnem kasírovat. A je to!
V dnes velmi ciste Evrope - porovnani se stavem pred 89’ a s dnesnim stavem ve svete - se neustale utahuji “srouby”, ekologicti fundamentaliste si nedaji pokoj, dokud Evropa doslova a do pismeme nepadne na hubu.
Na posledni klimaticke konferenci se pozadavkum a navrhum Evropy postavila cast sveta s tim, ze ty pozadavky jsou nerealne a ze nejsou schopni to plnit...
Evropa ale i tak bude pozadovat po okolnim svete, aby dodrzoval evropske normy.
Bohuzel to neni realizovatelne. Proc by jine staty, ktere maji svou legislativu a sve zakonodarce, musely bezvyhradne prijimat evropske normy?
Muze se tedy velmi lehce stat, ze se Evropa sama dostane do urcite formy izolace. Cina v soucasnosti mohutne investuje vsude ve svete a stava se pomalu, ale jiste, svetovym hegemonem. Zcela urcite nevznasi nerealne ekologicke naroky pri sve expanzi....
Navic se doma v Evrope utahovanim sroubu propada bezne obyvatelstvo do stavu, kdy nebude moci provozovat automobily, “elektriky” jsou a budou pro nekolik hornich milionu.... Znacne se omezi cestovani letadly.
Priklad uz je Rakousko, ktere zdanuje dodatecnou dani nevyhovujici auta a nevyhovujici domy, k tomu se ted pridava Brusel. Tento stav se bude sirit napric Evropskou Unii a kdyz to nezavedou nasi zakonodarci, prijde to jako direktiva z Bruselu.
Vysledek je nasnade a Pirati v Praze nam to predvadeji - budeme jezdit na kolech do prace i za volnocasovymi aktivitami. Hromadna doprava ve mestech i mezi mesty bude praskat ve svech...
Ne dnes a ani ne zitra. Ale “pozitri” uz to muze byt...
Kdyby se mohli probrat nasi dedove, asi by je znovu trefil slak.
Diky vyvoji se vracime do prvni poloviny 20. stoleti. A ti nasi dedove si urcite neprali, aby jejich vnuci spadli do toho, odkud se oni usilovnou a dlouhodobou praci vyhrabali...
Salámovka jak vyšitá.
Zdaníme vše soukromé, až zbudou jen dvě možnosti. Půjčovat si, nebo nepoužívat.
Vyhodili jsme socialismus na východ a vrátí se ze západu.
Země je kulatá. Na to už se přišlo dřív.
Dokonce už za socialismu se to glosovalo důkazem: Vykáleli jsme se na Západ a z Východu jsme dostali - však víme.
A že nezdaní každoroční stěhování EUroparlamenut..
Kdy už se těmhle prasarnám někdo postaví?
Na jednu stranu člověk nemá moc pochopení pro vykuky, kteří si koupí levnou nemovitost poblíž letiště a pak bojují za omezení letecké dopravy, která je ruší. Na druhou stranu aerolinky a provozovatelé letišť nejsou nad zákony a nějaká pravidla musí platit i pro ně.
Obecně se s hlukem a zplodinami letadel v minulých dekádách udělalo mnoho, ale přesto v konkrétních lokalitách se situace spíš zhoršila a dost dobře si umím představit, že "hlavním město Evropy" a jeho okolí je jednou z takových lokalit.
Vykukové už mínusují. No to máte špatné a budete to mít ještě horší, protože se možná armáda bude vracet na některá letiště
zacne to lietadlami. Potom motorky. potom bude dalsia dan z karavanov, potom auta. to by bolo ak by plebs chodil aj niekam inam nez do kolbenky a nazpat
Však to začalo dávno, třeba šikanózní rychlostní omezení ve městech
v česku se pletou svetry, proč by v belgii nemohli vyrábět špunty do uší.