- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak dobryndá sedum metrů proti větru
Toto je běžná praxe u většiny call center. Lukrativnější zákazníci jsou minimálně upřednostňováni ve frontě na operátora, v horším případě jsou přepojováni do jiných zemí.
Co vím, tak po Incech v call centru požadují znalost angličtiny, takže není problém se s ním domluvit. Mnohem horší jsou call centrta ve Skotsku, protože tam nikdo znalost angličtiny neověřuje a přitom rozumět Skotovi, to je teprve umění. Takže mají být rádi, že se vůbec domluví. (-;
"V současné době neuplatňujeme žádný systém rozdílného či přednostního obsloužení podle bonity klientů," potvrzuje Kristýna Havligerová, mluvčí České spořitelny.
Ano. V České Šiditelně jsou si všichni rovni. Ať máš v šiditelně aktiva tři míče nebo vyčerpaný konťák 30 litrů, dostane se Vám stejné šmejdské obsluhy od smradlavé, fousaté, tupé padesátnice za přepážkou.
PintBulle, lžeš jako vždy. Buď je za tím zlý úmysl nebo Tvoje hloupost.
Paní ze spořitelny evidentně mluví o obsluze z "call-centra" banky, obsluze stejné pro všechny.
Máš-li pár "míčů" volných, můžeš si je nechat spravovat od Erste Private Banking:
http://www.csas.cz/banka/menu/cs/lide/nav00000_lide_nds_5429_prod_603
Sám je využívám a jsem velmi spokojen
... "je to system, ktery jednoznacne preferuje bohatsi klienty ..." samozrejme, ze ANO ... a co je na tom u vsech marxu spatne ? je pochopitelne, ze libovolnou soukromou firmu zajima spise ta movita klientela, na tom neni nic spatneho ani podivuhodneho ... a je opravdu velmi idealisticke si myslet, ze zrovna barclays se bude chovat nejak jinak.
Idealismus nebo ne, rovnost musí být, takhle bysme ten socialismus v Evropě nevybudovali... Máš na účtě deset mega? Tak to budeš jistě zloděj, šup s tebou na konec fronty za poctivé lopaty s holou řití.
...komu to muze vadit, muzou byt radi, ze jim nekdo nebude vnucovat nejaky nepotrebny bankovni produkty a jestli jim vadi, ze jsou nemajetni, tak za to si muzou z casti sami
Banka Barclays „kastuje“ své klienty. - a já v ranní rozespalosti četl, že je kastruje. Blbá představa hned po probuzení
Jen vyčkejte, až si banky udělají průzkům, z něhož vyplyne, že u nich mají na kontě více bezdětní než lidé s dětmi, tak i na to dojde, bude to samozřejmě výměnou za lepší úrok, kartu zdarma a podobně...
v clanku lzou, treba kdyz volam na 02 call centrum tak me obcas prepnou na cinskej helpdesk
"Kritici však banku za takovýto postup pranýřují – považují ho za
diskriminaci milionů klientů, kteří chtějí jen zjistit informace o svém
účtu."
hm, ked chcem zistit stav uctu,tak mi je jedno ci mi to povie automat, ind z bangalore alebo riaditel barclays
ked som v slovenskej tatarbanke prevadzal vacsie sumy penazi, tak sa mi snazili vnutit 'privatneho poradcu' ktory bol primarne urceny na to abt do mna tlacil 'moznosti investovania'...skoncilo to tak ze som poslal list na centralu, ze ked mi este niekto niekedy zavola od nich, tak rusim ucet
Přesně tak. Mám vlastní rozum a potřeby, a k tomu nepotřebuju aby mi někdo něco automaticky nutil. Taky je, když mi něco nabízejí, posílám kamsi. Od Barclays je to dobrý nápad.