Diskuze

Banka Barclays „kastuje“ své klienty. Chudší obslouží call-centrum v Indii

Klienty britského bankovního domu Barclays, kteří budou volat na jeho zákaznickou linku, čeká od dubna elektronický vrátný. Ten prolustruje během vyzvánění výši jejich kont a teprve podle ní volající spojí. Bohatší s poradci v Británii, méně majetné s call-centrem v Indii. Záměr, který má bance usnadnit prodej produktů, už pranýřují kritici. Hovoří o diskriminaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VNM

Vendelín Nademlejnský mladčí

16. 3. 2010 14:47
Máme tady Inda a ten když ho vyndá...

tak dobryndá sedum metrů proti větru

0 0
možnosti
JM

mous007

16. 3. 2010 9:50
Běžná praxe

Toto je běžná praxe u většiny call center. Lukrativnější zákazníci jsou minimálně upřednostňováni ve frontě na operátora, v horším případě jsou přepojováni do jiných zemí.

0 0
možnosti
PS

Ashrem

16. 3. 2010 9:26
Není to tak zlé

Co vím, tak po Incech v call centru požadují znalost angličtiny, takže není problém se s ním domluvit. Mnohem horší jsou call centrta ve Skotsku, protože tam nikdo znalost angličtiny neověřuje a přitom rozumět Skotovi, to je teprve umění. Takže mají být rádi, že se vůbec domluví. (-;

0 0
možnosti
JH

iuos

16. 3. 2010 8:18
hmm

v čem je vlastně problém? Volající se nedozví to, co chce?

0 0
možnosti
BB

Bennu

16. 3. 2010 8:32
Re: hmm

Volal sis nekdy s Indama?

0 0
možnosti
-

-PintBull-

16. 3. 2010 7:16
Česká Šiditelna

"V současné době neuplatňujeme žádný systém rozdílného či přednostního obsloužení podle bonity klientů," potvrzuje Kristýna Havligerová, mluvčí České spořitelny.

Ano. V České Šiditelně jsou si všichni rovni. Ať máš v šiditelně aktiva tři míče nebo vyčerpaný konťák 30 litrů, dostane se Vám stejné šmejdské obsluhy od smradlavé, fousaté, tupé padesátnice za přepážkou.

0 0
možnosti
IN

Micanek

16. 3. 2010 8:07
Lžeš jako vždy...

PintBulle, lžeš jako vždy. Buď je za tím zlý úmysl nebo Tvoje hloupost.

Paní ze spořitelny evidentně mluví o obsluze z "call-centra" banky, obsluze stejné pro všechny.

Máš-li pár "míčů" volných, můžeš si je nechat spravovat od Erste Private Banking:

http://www.csas.cz/banka/menu/cs/lide/nav00000_lide_nds_5429_prod_603

Sám je využívám a jsem velmi spokojen R^R^

0 0
možnosti
JP

jeste asocialnejsi grupa

16. 3. 2010 7:00
he ?

... "je to system, ktery jednoznacne preferuje bohatsi klienty ..." samozrejme, ze ANO ... a co je na tom u vsech marxu spatne ? je pochopitelne, ze libovolnou soukromou firmu zajima spise ta movita klientela, na tom neni nic spatneho ani podivuhodneho ... a je opravdu velmi idealisticke si myslet, ze zrovna barclays se bude chovat nejak jinak.

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

16. 3. 2010 7:59
Re: he ?

Idealismus nebo ne, rovnost musí být, takhle bysme ten socialismus v Evropě nevybudovali... Máš na účtě deset mega? Tak to budeš jistě zloděj, šup s tebou na konec fronty za poctivé lopaty s holou řití.

0 0
možnosti
O

orken

16. 3. 2010 6:59
si delaj srandu ne...

...komu to muze vadit, muzou byt radi, ze jim nekdo nebude vnucovat nejaky nepotrebny bankovni produkty Rv  a jestli jim vadi, ze jsou nemajetni, tak za to si muzou z casti sami Rv

0 0
možnosti
JE

Jiřik

16. 3. 2010 5:57
Fuj, to jsem se lekl

Banka Barclays „kastuje“ své klienty. - a já v ranní rozespalosti četl, že je kastruje. Blbá představa hned po probuzení ;-D

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

16. 3. 2010 8:01
Re: Fuj, to jsem se lekl

Jen vyčkejte, až si banky udělají průzkům, z něhož vyplyne, že u nich mají na kontě více bezdětní než lidé s dětmi, tak i na to dojde, bude to samozřejmě výměnou za lepší úrok, kartu zdarma a podobně...

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

16. 3. 2010 5:49
o2

v clanku lzou, treba kdyz volam na 02 call centrum tak me obcas prepnou na cinskej helpdesk

0 0
možnosti
-

-PintBull-

16. 3. 2010 7:17
Re: o2

;-DR^

0 0
možnosti
JP

bacil123

16. 3. 2010 2:49
hm

"Kritici však banku za takovýto postup pranýřují – považují ho za

diskriminaci milionů klientů, kteří chtějí jen zjistit informace o svém

účtu."

hm, ked chcem zistit stav uctu,tak mi je jedno ci mi to povie automat, ind z bangalore alebo riaditel barclays

ked som v slovenskej tatarbanke prevadzal vacsie sumy penazi, tak sa mi snazili vnutit 'privatneho poradcu' ktory bol primarne urceny na to abt do mna tlacil 'moznosti investovania'...skoncilo to tak ze som poslal list na centralu, ze ked mi este niekto niekedy zavola od nich, tak rusim ucet

0 0
možnosti
D

dochud

16. 3. 2010 6:37
Re: hm

Přesně tak. Mám vlastní rozum a potřeby, a k tomu nepotřebuju aby mi někdo něco automaticky nutil. Taky je, když  mi něco nabízejí, posílám kamsi. Od Barclays je to dobrý nápad.

0 0
možnosti