- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč ta nařízení považuju za špatná je to, že v podstatě určuje limity pro vozy se spalovacím motorem. Tím si EU odsouhlasí zaostávání za US. Limity by měly být na vyrobené vozy v průměru tak, aby výrobci mohly začít experimentovat s EV. Jde o detail, ale jak už i křesťan Čuněk říká, ďábel je kryt v detailech.
......typické auto má pět sedadel,jede v obci 50,mimo 90,na dálnici 130. já to stíhám s objemem motoru 1,4litru,ale existují stovky dvoulitrů,třílitrů........a nikomu to nevadí
Objem neni vsechno.
Průměrná hodnota emisí nemá příliš vypovídací hodnotu. Ale když už se tu ty procenta počítají - automobilová doprava se podílí na celkovém objemu emisí (nejen) CO2 zhruba 15%. Na Evropu připadá asi 20% celku, tedy přibližně 3% celkového objemu emisí. Tato skvělá změna tedy bude znamenat snížení objemu emisí celkem o přibližně 0,8%.
Ještě že tu uniji máme, jinak by se někdo mohl zajímat třeba o elektrárny
Přesně tak, navíc když už takové pravidlo, tak bych ho dal ne na vyrobené auto, ale pro prodané. Tj. platilo by to pro všechny automobilky, které by chtěli v EU prodávat. Jinak radši bych vytvořil politický tlak na USA a Čínu, které znečišťují takovým způsobem. Růst ekonomiky a průmyslu v Číně do rok 2012 tak masivní, že ono snížení emisy u aut v EU se celosvětově projeví ještě míň, než 0,8%.