- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nabízíme DVD Modrá planeta z produkce BBC. Jedna dobrá zpráva: Má dokonce anglickou jazykovou stopu! Jedna horší: Jen na obale. Ale MFDnes za to nemůže. Svazáci ostatně nikdy za nic nemohli.
se nedivím, že OO vítězí. Ty jejich telefonáty, kdy nabízí služby co nemohou zřídit (typicky: nabídky OO Tv na lince, kde běží max. 2 Mbit, spíš ještě ne celý atd...). Pro OO, chudou společnost, je asi obrovský problém si linky, kde není možné službu řídit, odfiltrovat a neotravovat. Chápu, to bychom chtěli asi po bublinkách moc.
Mám ADSL u Kyslíku O2 a zatím jednu poruchu a různé dotazy jsem v klidu vyřešil telefonicky přes jejich zákaznické centrum.Divím se jejich operátorům, že mají s námi laiky takovou trpělivost.Takže tak divoké to zas s tím Kyslíkem zase nebude. A největší šmejdi jsou vodárny, plynaři a ČEZ.
Člověče, ty jsi buď přímo z teefóniky, anebo jsi lidumil. Asi to první viď?
no nic, v poho, tvůj podnik prostě potřebuje reklamu a hlavně se tady na tom fóru dostat před negativní příspěvky
A teď k Telefónice O2. Nedávno navštívila zástupkyně Telefóniky O2 a to byl teda nářez. Řekla mě, že jestli mám internet od UPC, tak že se jim to prej seká a že Telefónica mě dá lepší připojení. A prej za 285 korun měsíčně nebo tak nějak. Když jsem řekl, že je to dobrá nabídka, začala koktat cosi o paušálu a telefonu, tak jsem na ni začal vejrat, že vůbec nevím co tady mumlá o telefonu, když chci internet. Nakonec z ní vypadlo, že když budu chtít ten internet za 285, tak musím připočíst ještě poplatek za telefon a pak taky DPH. No - a z 285 korun bylo skoro 900 :-) Takže lháři z Telefóniky: AHÓÓÓJJJ :-)))
Ona to zřejmě nebyla žádná "zástupkyně Telefóniky", ale door-to-door saleswoman z agentury, která jede na provize. Co to, že Vám nenabídla pár měsíců promocenu?
Můžu jen potvrdit, že UPC je šmejd jak noha. Bohužel bydlím v baráku, kde chytráci z Finepu nechali nainstalovat kabelové rozvody UPC, takže i kdybych se rozkrájel, jiného operátora tady nepořídím. Trvalo jim 3 měsíce, než mně správně zprovoznili kabel, nebyli schopni odstranit špatné zapojení, které provedl nějaký jejich smluvní technik. Když potom přišel jinej blb, byl celej tetovanej až jsem měl strach, jestli mě nepřijde později vykrást.
Programová nabídka nic moc, sice je tam dost programů v češtině, ale když se chcete zdokonalit v zicích jazycích, moc na výběr nemáte. Francouzky jeden kanál, italsky nic, španělsky nic.
není snad týdne abych nějaká jejich agentka nevolala, říkám jim, že mají drahý paušál a jak bude možnost tak jim dám výpověď protože 430 za drát kvůli ADSL je celkem dost a pořád melou o TV za 900 nebo přechodu na paušál u mobilu a když jim řeknu, že jejich paušály jsou drahé viz ten paušál za pevnou tak záleží nekterá ženská to vzdá jiná je více zaseklá tak pořád mele o výhodách přechodu z předplacenky na paušál tak se s ní rozloučím bo to nepotřebuji ani jejich telku
mas blby pausal. ja presla na :pevna linka pouzivani 199,-
najem aparatu 5,98
priplatek O2Mini u pouz. ADSL/O2Tv 100,-
celkem s dani 362,50
Ale mas recht, ja tu kazdou chvili nekoho vyrazim z bytu a to nemluvim o jejich vecnych telefonatech
Z toho vypliva, ze clovek je tvor stale nespokojeny a kdyby nemohl neco kritizovat tak by asi umrel. Nejdrive se zamerte na sebe, jak se chovate kdyz nekam volate, zda jste slusny nebo se chovate jako arogantni hnupove. Ze sve pozice u jine spolecnosti mohu rici, ze ke klientum vzdy s usmevem a pokud klient chce skutecne pomoci a misto revu je slusny daleko dal dojde. I hovor je v klidu a obe strany jsou spokojeny. Casto na netu posloucham ruzny ukazky z hovoru a nedavno jsem slysela jeden hodne vulgarni. Az po tom, co operator 3x klientovi zavesil, tak klientovi doslo, ze jenom se slusnosti bude jeho problem vyreseny. A to, ze se nemuzete dovolat? To je spatne a taky me to toci, kdyz se nemuzu dovolat, ale rozhodne nevolam kvuli hloupostem, ktere muzu vyresit jinou cestou. Ja bych hned brala net od UPC, ale nemam rozvody a to jsem v Praze, takze platim o 100% vic za adsl +telefon. Jak bych byla vdecna i za firmu, kam se neda dovolat, jen kdybych rocne usetrila 6000,- za net.
Jistě. Uvědomělý zákazník si vše vyřeší sám. Ostatně jak bývá v zemích s rozvinutou socialistickou ekonomikou zvykem.
3. vetsina hovoru na info linky a zakaznicke linky je zcela zbytecnych. Staci, aby lidi cetli na fakturach za jake obdobi se jim sluzby uctovali, staci, aby si dotlacili kabely do svych zarizeni a ty zapli. Staci, zeptat se sousedu, jestli jim sluzba jde nez rvat, ze je nekdo odpojil. Staci cist meily, ktere jim chodi atd atd....Minimalne 80% dotazu je zbytecnych a jsou lidi, kteri kvuli jedne veci volaji xkrat jen aby se presvedcili, jestli to tak skutecne je
4. nikdo vas nenuti byt tam kde jste. Krome T02, ktera ma monopol a na vesnicich jinou moznost proste nemate. Zvlast, kdyz tam jiny operatori nemaji ani signal.
Nedivím se, že jste spokojený. Pokud umíte číst emaily při vypadlém připojení...
Procetla jsem vetsinu prispevku a mam par bodu
1. smluvni podminky si mate precist na internetu, zjistit po telefonu, pak se nemuzete divit. Nikdy jsem zadnou smlouvu nepodepsala aniz bych si nezjistila vypovedky, doby uzivani, garance cen, reklamacni rady atd. U UPC muzete zazadat o slevu na nefunkcni sluzby bez omezeni dnu, klidne i 1 den, maji to v podminkach
2. vypadky - ano, nektere se ohlasit daji, ale vetsina se predpovedet neda. Nemuzeme porucit vetru desti a ani nikdo nedokaze vestit. Ja cekala po prichozim meilu u zmeny protokolu ADSL, kde garantovali do tydne 14 dni a pak jsem zavolala svemu poskytovali a ten to zaurgoval a do 3 dnu to bylo vyrizene.