- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minus 13% v kvartale, kdy skoncila vyroba stezejniho modelu, ktery nahradila nova generace, tzn, zcela logicky pokles / vypadek vyroby i prodeju? To rozhodne neni spatny vysledek.
Dokud bude cesky manazment misto prace hrat golf a brat uplatky od dodavatelu a procenta od dealeru, bude podil teto znacky upadat. Historky o neschopnosti nekterych manazeru Skoda a jejich zkorumpovanosti koluji v Boleslavi uz dlouho. Ale nemecky manazment si porad nemysli, ze je cas na zmenu.
tak asi to bude malinko jinak...prohlášení typu...vozy z Kolína a Nošovic nejsou pro nás konkurence asi bude třeba malinko poopravit...a po pravdě pokud bych kupoval nové auto, tak i30 nebo ix20...citigo, yeti a roomster jsou děs
kolín v podstatě můžou každým rokem zavřít - čekal bych kdykoli takovou zprávu kdykoli a nikterak by mě nepřekvapila.
dobu, kdy se škoda auto bude v rámci optimalizace nákladů přesouvat východněji, rozhodně nevyhlížejme. Bochum to prožívá a není co závidět, přičemž NRW má rozhodně lepší předpoklady rozpustit tu nezaměstnanost, nežli česko, kde je jen minimální množství stabilního průmyslu.
Ještě se budem divit, co všechno v této zemi existenčně závisí na funkčním automobilovém průmyslu.
ale kus, Skoda neni az takovy dobrodinec. Delas, jakoby tam makala pulka naroda, ve skutecnosti maji par tisic lidi. To uz horsi by bylo, kdyby to zavreli i subdodavatele, ale i tak by to melo mensi vliv, nez kdyz treba na Kladensku zlikvidovali Poldi.
NIKDY jsem neměl jako vůz ŠKODU a i nadále v tomto budu pokračovat
tak nejaky veteran z prvni republiky bych snesl :)
Pro všechny zdejší diskutéry... najděte si na netu , jak poklesl automobilový průmysl celkově....a pak něco pište na téma ŠKODA. Pokud trh celkově klesne o nějakých 25% a ŠKODA udělá pokles o 13% znamená to to , že upevnila svoji pozici na trhu , což je velice kvalitní výsledek.
jasne, proti Opelu je to hotova superstar
Na Škodovku dolehla recese v eurozóně ??
To sotva, protoze na Hyundai a Kiu v eurozone zadna krize nedolehla.
Vyrobni naklady stejne, naklady na prodej u Hyu a Kia vyssi, bo maji delsi zaruky a museli budovat sit autosalonu a servisu a prodeje a zisky jim rostou jak ve svete, tak u nas ?
Jak je to mozne ?
Ze by se Skodovky prestaly v CR prodavat, protoze jsou to predrazene krapy ? (Citigo, Rapid a Roomster zcela jednoznacne, Octavia a Superb jsou prumer ve VW a lehky podprumer celkove).
v článku se ale přeci nepíše, že se škoda v ČR přestala prodávat
No to je těžko,když lze sehnat kvalitou a parametry podobné auto a to dost levněji a s lepší výbavou.
Celou dobu jsem bomardován informacemi o tom, že se škodovky prodávají dobře, že se je to netýká a ejhle? Najednou problém?
Je třeba si uvědomit , že loňský první půlrok byl pro ŠKODU rekordní. A pokles z rekordních čísel o nějakých 13% není žádná tragédie
pánové, pocity českého trhu jsou pro cenotvorbu škoda mladá boleslav naprosto irelevantní....Beztak má většina svého miláčka coby kauf z druhé ruky zpoza západní strany hranic,
nojo, mame v podpalubi 3 metry vody, ale to je irelevantni, protoze Titanic je prece nepotopitelna lod