- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám, že v těch vlacích bude u každého sedadla zásuvka 220 V, kvůli notebookům, a že vlaky budou velkoprostorové, nikoli s kupé (kupé nahrávají vlakovým zlodějům).
Ta Pendolina museli pro České dráhy objednávat nějací jejich bandaskové, vůbec je nenapadlo, že by cestující chtěli cestou pracovat s počítačem.
Mimochodem, bandaskové sedí i za volanty mnoha pražských autobusů MHD. Přestože v autobusech je slušné vnitřní osvětlení, oni zapínají jen orientační světlo, vždyť je to v šeru tak útulné. A když musím já bejt v práci, říkají si, tak ať jezděj kaštani v šeru. (Nemluvě o tom, že autobus často přijede na první zastávku plný cigaretového kouře. To je přece lidské právo řidiče, aby si na konečné v autobuse dal cigáro, ne?) Přitom dobře osvětlený autobus je bezpečnější. Onehdá jsem byl v Hamburku a nestačil se divit. Uvnitř v noci světlo jako ve dne, krásně se v těch autobusech čte.
Poznámka: "kaštan" je v žargónu zaměstnanců Doprpodniku Praha výraz pro cestujíc
Pendolina stály tolik, že na zásuvky už nezbyly peníze.
To je asi schvalne aby meli lidi nejaky duvod priplatit se nemale penize na 1. tridu...
Pendolina se objednávala v době, kdy se takový boom notebooků nedal předpokládat. Škoda ale, že to do nich nenacpali při nějaké té revizi po milionu kilometrech.