- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V poslední době se mi stává stále častěji, že některé příspěvky se mi zobrazují s poměrně značným časovým zpožděním. Že by čekaly na schválení "kohosi"?
Kdo nechce podporovat společnosti, které neví co by za své služby měly chtít a sledovat TV, může cca za 1.500 Kč si pořídit anténu a setobox. Naladit se to dá na pozemní digitální vysílání, které je v obdobné kvalitě jako ze satelitu. Nabídka přesahuje 20 programů. No a pak platíte pouze poplatek ČT, což by jste měli i normálně ať máte UPC či někoho jiného.
Mám také satelit,ale poskytovatel už neví co by za to chtěl.Samé balíčky,ve kterých jsou programy na které se vůbec nedívám.Trochu víc prší nebo nasněží a už jsou kostičky a jít v noci čistit anténu anebo počkat až přestane pršet?To se mi nechceJak dojde předplacení,zruším tento satelit a přejdu na pozemní vysílání.Septobox mám zabudovaný a pořídit si antenu za 500kč.Toť vše a mám vystaráno.
Odkoukávají to od sebe navzájem. Kyslíci mi taky letos zdražili TV (ze 150 na 400), mobil i pevnou linku (ze 120 na 300) - vždycky pod heslem zjednodušování služeb, nebo dokonce zvalitňování (jako že místo 80 minut za měsíc můžu volat 43 200 minut... no nekup to). Pevnou jsem zrušil, s mobilem přešel jinam, s TV je to horší.
Dostali jsem darek sice mame novy tarif, ale zaplatime o cca 70 kc vic mesicne, za to mame jejich filmoteku s beckovymi filmy zdarma...dekujem...az dobehne smlouva menim dodavatele...ale koho??? Na to ceskem hristi hrajou jen sami vydridusi.
v buse MHD mají reklamu pro nove klienty vse za cenu 299,- tak jim to někdo musí zaplatit!!
supr je se k nim dovolat. jste 100 v poradi. jse 15 v poradi po dvou hodinách a když ste uz na zacatku prask a vyhodi vas v poradi a můžete zacit znova!
Tento měsíc dostalo od naší rodiny UPC dárek - výpověď na všechny služby. S touto firmou mě došla trpělivost ..internet nefunguje, wifi padá, vše ostatní taky podprůměr. Natáhnou nové lidi na akční slevy a stávající, dobře platící zákazníky odmění zdražením služeb a to pravidelně, každý rok. Tato firma byla chyba a jsem rád, že končím.
takhle to je u nás naprosto se všim.
Zkouší to. Ty služby by měly jít naopak dolů. Ale pokud jsou lidé ochotni jim platit...
UPC oznámí změnu smlouvy neautorizovaným emailem a po nás chce písemnou výpoveď. Email prý nestačí.
Je to dobytek, stejně jako všichni podobní operátoři a poskytovatelé síťových (nejen elektronických) služeb. Voda, elektrika, plyn, internet, televize. Zákazník je pro ně jen hadr na ždímání. A ČTÚ dá pokutu milion ... kdyby to byly desítky milionů, chovali by se slušněji ...
oni vam emailem mohou zaslat vse ale vy emailem nic.. je to jednostranne akceptae.. podpisem smlouvy tim souhlasite, s UPC to je silene!
Oni jenom zkoušejí, navýší ceny, ví že většina zákazníků jen zanadává a nic neudělá, těm co podají výpověď nabídnou slevu na kterou zase většina nespokojených přistoupí, ale v průměru pořád vyberou více. Je to jen taková hra se zákazníkem.