- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen jestli za poklesem prodejů Škoda není spíše to, že ČR se ekonomicky poslední roky velmi dařilo a nároky zákazníků tak rostou, stejně jako prodeje "lepších" značek. Navíc se low-cost značka Škoda u nás prodává nechutně draze. Pokud můžu mít za mega kombíka škoda octavia II nebo audi a4, beru audi.
Je videt ze jste fabii nikdy mozna ani nesedel. Spotreba neni nizka, ale je to sluzebni auto a netajim se tim, ze nejezdim na spotrebu. Vic jak 11,5 tam nikdy nebylo. Musim se smat, ze pisete 190 budikových a realnych je 160. Vezmu li vpotaz. rozsah do 240 z toho 30 KM. By znamenalo odchylku 12,5 procent. Trosku moc? CO jsem se tak pidil odchylka oproti tachometru je cca 10Km. Vpodstate se schoduje stejne Iphone Tomm i Miyo nebo jak se ta nevigace jmenuje.
Teď jsem se díval, Škoda-auto oficiálně uvádí, že max. rychlost je 163 km/h. Nevěřím tomu, že kdyby to jelo rychleji, že by se tím Škodovka nepochlubila. Nemáš třeba poruchu náhonu tachometru nebo tak něco? Přece jen to ozubení je z plastu, tak nevím.
Moc nechápu, proč se tu všichni navážíte do Škodovky. Pokud vím, automobilový trh je v celosvětové krizi. Poklesy prodeje postihují uplně všechny značky. Toyota, Kia, Honda, Volvo, Renault, Mercedes,..............všichni mají vážné potíže a omezují výrobu.
Co se koncernové politiky týče. Je jasné, že není právě ekonomicky přínosné mít modely v přímé konkurenci. Proto Škoda musí ve svých záměrech zohledňovat celou koncernovou koncepci a myslím, že se jí to daří celkem dobře. Tradiční konzervatismus VW samozřejmě cítit je.
Rozhodně neni záměrem VW dělat se Škodou to, co dělá Renault s Dácií. A sice, prodávat svoje staré modely pod novou značkou.
Renault šel do extrému, to ano. Mizerné zpracování, zastaralé motory. Ale dělá to stejně, jak VW se Škodou. Dácie je přerostlej Renault a Octavia je přerostlej Golf, a to je holý fakt. Dácia je určená pro střední a východní evropu, Škodovka jakbysmet. Ale to je záměr.
a každý si rád koupíˇnovou Škodovku a staré auto odhlásí.
Jediné normální a hezké auto, je od Škodovky už jednině Superb. Dřív to byla i Octávia. Tu ale poškodil facelift předních světel. Dneska lidé také koukají na motor a jeho spotřebu. Tady Škodovka zase pokulhává a do Fabie nabízí staré 1.4 a 1.6, nebo slabou a rozchlastanou tříválcovou 1.2, kterou poměrem výkon-hmotnost, předstihují i auta z TPCA s objemem 1.0. Chválím motory TSI, které se ale do Fábie dávat nebudou. Naopak kritizuju absenci moderních atmosférických motorů s variabilním časováním
Možno je Superb auto techniký na výške, no že by bolo pekné pochybujem.
niečo, čo je škaredé a drahé. To by si mali v Škodovke uvedomiť. Možno je to zámer koncernu, aby sa im lepšie predávali VW. Ktovie?
Ošklivák největší.Ten škodovku potopí.Kdopak by to chtěl...takovou hrůzu.
Loňský rok odevzdala škodovka do VW zisk přes 4 miliardy.To znamená,že pokud by příští rok jeli při stejné výrobní rychlosti,mohou auta prodávat o 3/4 levněji a stejně na tom přes miliardu vydělají.JInak ŠKODOVKA se s krizí jen veze,už koncem listopadu měla letošní plán splněný.
Co to jsou za počty tohleto??? Když prodávám výrobky za 1000 korun a na každém mám zisk 200 a celkově jich prodám sto tisíc, tak mám zisk 20 mega. Když bych chtěl mít čtvrtinové zisk, tak asi těžko můžu snížit cenu o 25%, ale jen o 15%. A navíc škodovka má ziskovost produktů ne 20% jako tento příklad, ale okolo 3%, tak asi těžko může snížit cenu o 25%
Nejen škoda Auto Teď se všichni manažírci na všech stupních budou vymlouvat na fin. krízi ...