- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bojovat nemusí, protože je to fakt sra.ka, kam se hrabe na "čistou hlavu", Vozku, někde níž zmíněný Budvar a některé další značky
Srovnávací reklama, marketingový tah, který může značce hodně pomoci. Navíc čistá hlava chutná opravdu dobře a řezané (Jantar) nealko, podle mě nemá konkurenci. To že se mamut typu Prazdroj, nechce pouštět proti prckovi je jasné, proč riskovat.
Je škoda, že do srovnávacích reklam se nepouští více firem, ale nadnárodní společnosti to neradi vidí, trh je rozdělen a není tady moc vůle něco měnit.
A zpátky k pivu, je škoda to jak pivovarnické skupiny okupují hospody (nebo Coca-Cola), svým sortimentem a v nabídce je pak jen pivo (pití), jedné skupiny. Nebo někdo znáte restauraci, kde vám natočí, Budvar a Plzeň a další? Kde vám podají Coca-Colu a natočí Kofolu?......
Bernardovi držím palce
Znám hospody, kde točí Budvar i Pilsner Urquell. Rovněž znám hospody, kde točí kofolu a Coca colu mají v lahvi.
Jde o to, že hostinský musí mít vlastní vybavení hospody, aby nebyl závislý na jednom pivovaru.
Jako tehule a nasledne t.c. kojici, jsem si uz vybudovala temer zavislost na Bernardovi Jantar:-) Pravda, cepovany Birell je take vyborny,ale kez by ho dodrzovali vsude chlazeny jako u vedlejsi pipy Plzen.
od Bernarda. Potřeboval se zviditelnit před pivním srazem, tak vyzval birella na souboj, dle mě dobře věděl, jaká bude odpověď ...
Každý má své chutě. Takový čepovaný Birell je něco super, třeba když jezdím na kole. Dá si ho i žena. Jinak, ale třeba zbožňuje švestkový Bernard.
ten švestkovej má čtyři éčka. To už může rovnou pít drogerii...
Nedivím se, když má Birell už ta ocenění, tak má silnou pozici, v podstatě může hlavně ztratit, rozhodně víc než získat. A vzhledem k odvážným tvrzením Bernardu to vypadá, že jsou si celkem jistí... Jako mohlo by to bejt zajímavý, ale čistě pragmaticky, s chladnou hlavou, bych do toho z pozce Birellu taky nešel :-)
tak asi jen málokdo ví, že Birell se vyrábí v Pivovaru Radegast, který se nachází v Nošovicích, nikoliv v Plzni. Radegast je jen členem skupiny Prazdroj, ale receptury samozřejmě nejsou plzeňské. Takže proč je i ta anketa u článku naprosto zcestná? Nebo ani ani autor článku netuší, že Radegast není v Plzni?
Jenže ono došlo k osamostatnění značky Birell, takže nyní reprezentuje nealko skupiny Plzenského Prazdroje (kde se také mj. rozhodlo o oné diskutované reklamní kampani)
Tak a je to kámoš tvrdí, že když si chce dát pivo tak si počká na dobu kdy si bude moct dát to co mu opravdu chutná tedy to alkoholický do té doby třeba vodu to je mu uplně fuk. Že by alkoholik?
Birell mi nechutná. Díky prvenství na trhu má však podobnou pozici, jako když si někdo řekne o "Mattonku." Ale nejlepší podle mně není.
Spíš stačí říct, že chci sodu a přinesou pana Mattoniho.