Diskuze

Nestlé si dá pauzu v boji o známku

Ze sloganu firmy Nestlé "Dej si pauzu" neboli "Have a break" se obchodní značka zřejmě nestane. Generální advokátka Evropského soudního dvora Julianne Kokottová se přiklonila k názoru, že slogan není dostatečně unikátní a pravděpodobně tím ukončila vleklý spor mezi Nestlé a americkým Marsem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mpixel

27. 1. 2005 14:00
robrá reklama zadarmo.
Oni určitě ví že prohrajou. Ale noviny (i já teď) budou o značce Nestle psát a značka Nestle se tak vryje čtenářům více do podvědomí. Náklady na soud jsou jistě menší než by stálo ve všech novinách napsat o Nestle článek.
0 0
možnosti