Lufthansa obslouží své zákazníky z Brna

  • 2
Klientům Lufthansy začnou už brzy pomáhat zaměstnanci servisního centra v Brně. Největší letecká společnost zde vybuduje nové call centrum, v rodině Lufthansy už v pořadí desáté. Od 1. června obslouží zákazníky ze střední a východní Evropy. Práci v něm najde asi 100 lidí.

„Důkladně jsme posoudili celkem 30 možných lokalit a nakonec jsme si vybrali Brno pro jeho strategicky výhodnou polohu v rámci regionu a současně v blízkosti důležitých leteckých uzlů Mnichov a Frankfurt nad Mohanem,“ říká šéf Lufthansy pro střední Evropu Stephan Semsch.

„Velkou výhodou České republiky je rovněž členství v EU, kvalitní telekomunikační a technická infrastruktura a motivovaná, kvalifikovaná i cenově dostupná pracovní síla,“ dodává.

Významu, který Lufthansa novému centru přikládá, odpovídá i škála používaných jazyků – kromě povinné angličtiny bude call centrum komunikovat s klienty v češtině, bulharštině, polštině, rumunštině, srbštině, chorvatštině, slovenštině, maďarštině, ruštině, ukrajinštině nebo němčině.

Vytvoření call centra je součástí plánu společnosti zdvojnásobit do roku 2006 počet letů v regionu - už letos v létě Lufthansa nabídne 450 letů týdně do čtrnácti destinací ve střední a východní Evropě.

Brněnské call centrum bude například nabízet poradenství v oblasti letových řádů, doprovodných služeb, cen, poplatků, rezervací nebo prodeje letenek.

„Pracovní místa tohoto typu jsou navíc o to cennější, že doplňují u nás tradičně malou nabídku pozic s částečným pracovním úvazkem například pro studenty nebo rodiče s malými dětmi a jsou vhodné i pro čerstvé absolventy,“ říká generální ředitel agentury CzechInvest Radomil Novák.