- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lokomotivy se nebudou "opravovat", ale rekonstruovat. Místo poruchového motoru ČKD s vysokou spotřebou dostanou motory Caterpillar. Takže ekonomický přínos na spotřebě a údržbě značný. Lokomotivy jsou staré téměř 40 let a po rekonstrukci ješte dobré čtvrtstoletí vydrží - žádných pár let, jak praví popisek fotky.
Během těch 50 - 70 let provozu se jedna důkladná rekonstrukce vyplatí, je to běžné i v zahraničí. Někteří jednodušší diskutující by se měli snažit pochopit, že to není Škoda 100.
Jen pro zajímavost, při již uskutečněných reko dostaly některé lokomotivy motory ČKD ještě o deset let starší konstrukce (skoro 50 let), které jsou kupodivu spolehlivé a hospodárné. Ukázka, jak šlo všechno za bolševika od deseti k pěti a i produkty původně světových parametrů se postupně zmršily.
Celkem souhlas, až na ty rychlé soudy ohledně motorů. K 12 V 230 DR pro brejlovce není nijak fatálně poruchovější než původní K 6 S 310 DR ze zamračené, je ovšem podstatně nákladnější na údržbu, zejména kvůli dvojnásobnému počtu válců. Jinak je ovšem samozřejmě výkonnější a hlavně zejména na svou dobu neuvěřitelně tichý, což je pro nás, co bydlíme u tratí dost podstatné.
dal "Zamracena" , taky rada S489 z konce 60.letech - to je design! Proste nedhera.
Prodaji a pak koupi, ne to je sila, to bude zase tunel