- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pred tydnem jsme leteli s easyJet poprve a hned zpozdeni. Nebylo nastesti enormni, cca pul hodiny a nehonili jsme zadny pripoj, takze se nic zvlastniho nestalo, ale nepotesi to. Ovsem se zpozdenim jsme pocitali, jelikoz slo o pozdne vecerni let a u vecernich letu i jinych spolecnosti ze zkusenosti proste se zpozdenim pocitam. Jo zpatecni let byl sice na cas, ale pri priletu nejak chybely schody, pak autobusy a nakonec jsme cekali 45 minut na zavazadla. Personal letadla podotkl, ze toto se stava dost casto a pak se nelze divit, ze letadlo nabere behem dne zpozdeni. Pred mesicem bylo zle 5-ti hodinove zpozdeni, s malym ditetem to bylo fakt neprijemny. Jinak, pokud nema clovek na minutu napechovany cas, male zpozdeni se da snest.
Vzpomínám si, že někdy začátkem roku si O´Leary (CEO Ryanair) dělal ze Steliose veřejně v britských novinách srandu, že jsou "always late" a že nemají odvahu zveřejnit své statistiky dochvilnosti... Později musel Ryanair zveřejnit omluvu, což je komické v souvislosti s tím, čím nyní Stelios vyhrožuje :-)
Dříve jsem EasyJetem hodně lítal na East Midlands a ta zpoždění byla pravidelná a celkem dlouhá, tak jsem jim vymyslel nový slogan - EasyJet - always late!
A kdy konecne prijde nekdo do CD? Ze by kvuli vlakovemu zpozdeni odebral treba to slovicko Ceske a byly by to jen Drahy...copak to neposkozuje jmeno nasi republiky?
..."největšímu vlastníkovy letecké..........." proboha, naučte se už konečně pravopis
Lidi, kteří lítají s easyJet jde hlavně o ekonomickou výhodnost letenky...nemyslim si, že by byli až tak spoupí na přesnost...nehledě na to, že lítám dost a většina letadel má zpoždění..hlavně když je to z většího letiště...zrovna na Gatwicku bych se zpoždění moc nedivil...