- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už nemám obavy, že se trasa D v nejbližších 10 letech postaví. Už jednou zkrachovalí politici se budou opět zviditelňovat a cena prací bude pak dvojnásobná a termíny také.
Nemyslím si, že je potřeba další linka metra v této podobě a za tyto peníze.
Právě naopak... Tento směr je vlastně posledním v Praze, kde má smysl metro stavět...
A je ve smlouvě, že to firma může položit? :D
Jen doufám že ty stanice budou vypadat úplně jinak než na obrázkách. Šedé, betonové, chladné, depresivní... hnus
Zřejmě jste milovníkem zateplených paneláků natřených různými křiklavými barvami a fasád, které svítí zeleně, červeně, žlutě... hnus.
Pokud to nakonec v Krči vyjde, tak v Chateau St. Havel budou velmi rádi
Vzhledem k tomu, že metro D, sice jako odbočka C, ale i tak je v plánech od 68 roku, kde to postupně přešlo v samostnatnou trasu až do nynější doby, tak bych s tím moc nepočítal...
Za ty peníze už tu zakázku nikdo nezrealizuje. Ať je smlouva napsaná na fixní částku nebo není, tak i mě napadne, že za 10 let se asi ceny změnily. Takže se obávám, že buď to budou muset celé tendrovat znovu a nebo se skutečně dohodnou na nějaké formě dodatku.
už se těším na bombastické terminály, které budou vypadat po půl roce omšele a za další dva roky jako nádraží v Pripjati... viz tram na barrandov, ty intergalaktické lodě na v Letňanech atd.. čím míň má země peněž, tím hůř je využívá... ale ono to je logické vlastně...
Cílem je teď model 'Národní'. Soukromník získá lukrativní prostory přímo na metru a za to 'přispěje' na výstavbu stanice.
Měli jsme o kapitalismu naivní představy. Soukromníci nepostaví nic, co není vyloženě lukrativní (jako např. kancelářská centra v Praze), nebo kde jim stát garantuje ziskovost (PPP). Zbytek je neschopnost a zlodějna, že z toho i ten socialismus vychází lépe.
Hlavně před rokem 89 se nikdo neptal a prostě stavělo... ovšem se všemi důsledky s tím spojenými...
Mám pocit, že dřív se postaví metro v Brně, než linka D v Praze. Přitom MHD v Praze přeplněné auty by měla být naprosto zásadním projektem.
Hned odstíhat za podvod ve stádiu pokusu. Co s nima jiného? Jinak to takhle budou zkoušet znovu a znovu. Pokaždé se budou dělat právní analýzy, jestli to projde nebo né?