"Tato zvěst je totální nesmysl. Mnohokrát jsme v posledních týdnech a měsících prohlašovali, jak jsme oddání značce Saab i lidem ve Švédsku," uvedl mluvčí evropské odnože GM Tony Cervone.
Noviny Dagens Industri ale uvádějí s odvoláním na zdroj blízký GM, že Američané v nedávné době kontaktovali potenciální zájemce o Saab - některé čínské firmy, ale i Renault či Nissan.
Manažeři GM ale zdůrazňuje, že si Saab chtějí ponechat v portfoliu jako jednu z mála globálních značek a chtějí s ním oslovit zájemce o luxusnější vozy.
Koncernové vedení ale zároveň zdůraznilo, že Saab potřebuje zlepšit svou produktivitu zvýšením prodejů a rozšířením škály modelů.
GM v současnosti v Evropě propouští, koncernové závody opustí každý pátý zaměstnanec. Snaží se tak vybřednout ze ztrát, vždyť na evropském kontinentu GM naposledy vykázala zisk v roce 1999.