Jeden z klientů žádal i proplacení jízdného, které musel v cizině zaplatit domorodému majiteli za použití oslíka při cestě k lékaři. Ilustrační foto

Jeden z klientů žádal i proplacení jízdného, které musel v cizině zaplatit domorodému majiteli za použití oslíka při cestě k lékaři. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

ANKETA: Proplaťte mi oslíka aneb nejlepší letošní hlášky pojištěnců

  • 18
Operátoři České pojišťovny zaznamenávají každý rok zajímavé historky klientů, kteří se snaží být co nejkonkrétnější, nejvýstižnější a nejupřímnější. Při nahlašování pojistných událostí nejvíce pobavili motoristé, pozadu ale nezůstali ani turisté. Vybrat nejlepší hlášku můžete i vy.

"Zacouvala jsem poškozenému do králíkárny, ale než jsme je stačili kvůli škodě přepočítat, byli pryč," hlásila pojišťovně například jedna klientka.

"Pád stromu na mé vozidlo mohla zapříčinit jak noční bouřka, tak i místní dřevorubci, u kterých nejsem příliš oblíben," vysvětloval poškození vozidla jiný motorista, zatímco jeho kolega uznal, že "vina byla vzácně na obou stranách, já jsem tedy nemusil po té dámě tolik hledět, ale ona zase mohla blikat".

ANKETA

Vyberte nejlepší hlášku klientů České pojišťovny v roce 2008

O proplacení náhrad žádali letos i cestovatelé. "Bolest jsem se snažil ztlumit z vlastních zásob a z minibaru, ale pak jsem stejně musel zaplatit zubaře, kterého jsem se chtěl kvůli nákladům vyvarovat," prohlásil jeden z nich, který se dokonce pojišťovně snažil ušetřit proplacení lékařské péče.

"A potom ještě nárokuji cestu k lékaři na oslíkovi, polovinu jsem raději ušel sám, ale zaplatit jsem to domorodci musel celé," nezapomněl započíst jiný.