Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 3. května 2004 do 14:04
OTÁZKA:
Dobrý den,
Letěl jsem s ČSA do Londýna minulý týden a hrozně to houpalo. Že asi byly staré tlumiče. Neměli byste vyměnit tlumiče? Četl jsem potom v novinách, že stroje ČSA nejsou moc bezpečné, tak to ony asi mají ty staré tlumiče. Může jít o život, tak prosím ty tlumiče vyměňte, hrozně to houpalo. Žádám odpověď a nápravu stavu.
Kalvar
ODPOVĚĎ:
Bezpečnost letadel je v případě ČSA naprosto v pořádku, Váš názor na tlumiče je však nesporně zajímavý, postoupím ho odpovědnému kolegovi.
3.5.2004 13:40
OTÁZKA:
Jake mate ocekavani od angazovani p. Kamila Cermaka?
Cestmir
ODPOVĚĎ:
Je to profesionál v oblasti prodeje a marketingu, který má zároveň zkušenosti s prácí ve velké korporaci.Očekávám, že bude jedním z nejsilnějších členů týmu kolem mne.
3.5.2004 13:43
OTÁZKA:
Přeji pěkný den. Mám jednu otázku, na kterou už jste jistě odpovídala mnohokrát. Jak ČSA zvládá konkurenci nízkonákladových dopravců a jak chce v této konkurenci obstát? Díky
Mrkvon
ODPOVĚĎ:
S nízkonákladovými dopravci se setkává ČSA na pražském letišti od roku 1999, tedy nic tak nového.Chce samozřejmě zvítězit a dělá proto vše nezbytné uvnitř a zejména směrem k zákazníků, tedy ven.
3.5.2004 13:45
OTÁZKA:
Pracovala jste v různých firmách, jak jste se dostala od Masterfoods k aerolinkám?
Zuzka
ODPOVĚĎ:
ČSA je můj v pořadí třetí zaměstnavatel. Master Foods, Eurotel, ČSA a cesta byla vždy stejná. Agentura, která hledá vhodné lidi na určité pozice.
3.5.2004 13:47
OTÁZKA:
Co je pravdy na spekulacích o rušení dálkových linek ČSA? Další "skvělý nápad" pana Tvrdíka?
Robert Wolf
ODPOVĚĎ:
Dálková flotila a její budoucnost je jednou z priorit celého týmu kolem mne a rovněž vedení ČSA.Snaha o její zefektivnění nenížádným tajemstvím a mezi mnoha scénáři existuje samozřejmě i ten, který hovoří o řízeném ukončení provozu. Ten však považujeme za čistě teoretický a zejména předčasný.
3.5.2004 13:52
OTÁZKA:
Proč management ČSA jezdí (resp. bude jezdit) v Audi? Nebylo by inteligentnější jezdit ve vozech domácí výroby? Management Air France předopkládám jezdí ve francouzských, Korean Air korejských a Alitalia v italských, tak proč to nejde u nás?
škodovák
ODPOVĚĎ:
Určitě bychom rádi jezdili v autech tzv. domácí výroby,jsme však odpovědni za to, abychom zvolili nejekonomičtější variantu, a tou byla právě nabídka od Audi.
3.5.2004 13:56
OTÁZKA:
Dobry den, rad bych se zeptal na vas odchod z Eurotelu? Co vas k tomu primelo, byl na vas cinene nejaky tlak na odchod, pripadne souvisi nejak s nastupem noveho vedeni Eurotelu (ktery se jiz delsi dobu predpovidal)? Protoze popravde vypadalo to ze to bylo dost na rychlo, kdyz informaco o vasem odchodu byla nejprve zverejnena v casopise Euro nez v Eurotelu samem.
Tomas
ODPOVĚĎ:
Můj odchod souvisel pouze s nabídkou, kterou jsem dostala od ČSA a ta pro mne byla zajímavá.Jeho rychlost byla ovlivněna pouze potřebou začít v co nejkratším čase naplno fungovat. Můj tehdejší šéf mi vyšel maximálně vstříc a podpořil mne.
3.5.2004 14:01
OTÁZKA:
Jsou letadla ČSA skutečně více poruchová či je to pouze zdání a poruchovost
nijak výrazně nestoupla, pouze se informace dostávají více na veřejnost?
Kolik plánuje ČSA nakoupit nových strojů a jakého typu?
Hana
ODPOVĚĎ:
Máte pravdu, poruchovost nestoupla, je pouze více v zájmu médií.
Obnova a rozšíření flotily začíná v podstatě tento týden, otevřením výběrového řízení na dodavatele. Pokud vše půjde podle plánu, první letadla by měla přijít do flotily v příštím roce.
3.5.2004 14:04
OTÁZKA:
Pěkný slunný den, mám soukromý dotaz. Jak jste se dostala od chemie k obchodu? Je to zajímavý posun. Studuji chemii:) Zajímalo by mě, jestli jste začala o takové práci uvažovat již na škole nebo až po ní. Přišla příležitost a Vy jste se ji chopila? Jste víceprezidentkou, co bude Váš další cíl. Čeho chcete osobně dosáhnout (Váš osobní cíl profesní i osobní). Mnoho úspěchů, štěstí a krásný úsměv na tvaři.
Děkuji za odpověď (haska@fch.vutbr.cz)
Pavel Haška
ODPOVĚĎ:
Cesta od chemie k mé současné pozici není asi úplně běžná, na druhou stranu ji nepovažuji za vyjímečnou. Je to souhra chuti, štěstí, odvahy a asi i drzosti, kterou jsme měla na počátku 90. let.V tuto chvíli jsem na začátku své dráhy v ČSA a ten úkol, který mám před sebou patří mezi ty méně jednoduché, takže by bylo předčasné přemýšlet o něčem jiném než o ČSA.
3.5.2004 14:09
OTÁZKA:
Dobry den, muzete mi prosim vysvetlit, proc jsou letenky klasickych spolecnosti obvykle drazsi nez u nizkorozp. spol. Ted se treba ceny vyrovnavaji , alespon u konkurencnich destinaci. Je to na ukor servisu, vaseho zisku? Pokud ne proc to tak neslo driv, chapu ze u low fare spol. musim drive rezervovat, nemohu menit datum odletu atd, ale presto ten rozdil v cene je nekdy obrovsky. Nebyt nizkorozp. spol nikdo by jinak ceny nesnizil.
Dekuji, neberte to jako konkretni kritiku CSA
Hanka
ODPOVĚĎ:
Odpověď je trochu obsažena již v samém názvu "nízkorozpočtové" aerolinie. Nízké náklady umožňují na jedné straně nižší cenu letenky, ale přináší zásadní omezení v servisu a kvalitě služby směrem k zákazníkovi. Síla ČSA je ve vysokém standardu služby a schopnosti reagovat na poptávku na trhu, tzn. krátkodobě reagovat i cenou.
3.5.2004 14:16
OTÁZKA:
1) Je v ČSA dostatečná reflexe na případné útoky extremistů či teroristů náboženského či politického druhu? 2) Byla jste někdy v nějaké politické straně? 3) Co si myslíte o únosu letadla - česká kauza - ze 70. let - Adamica? 4) Perlička - sledovala jste včera Hříšné lidi města praž. - nostalgické, kde bylo vyobrazeno staré letiště v Praze?... Díky
XRadim J. ŠtěchovskýX(t)
ODPOVĚĎ:
1. Bezpečnost cestujících patří mezi naše priority, proto děláme maximum možného, abychom na situace různého typu byli připraveni. 2.nebyla. 3.Že účel nesvětí prostředky. 4.Televize nepatří mezi média, která vyhledávám, takže nesledovala.
3.5.2004 14:22
OTÁZKA:
Nemáte jako já pocit, že ČSA totálně nezvládá čelit mediální kampani vedené proti ní ze strany iDnes, TV Nova, Prima apod. ohledně údajné vyšší „poruchovosti“ letadel ČSA
Petr Hošek, Liberec
ODPOVĚĎ:
Naopak se domnívám, že v poslední době došlo k zásadnímu obratu a situaci zvládáme velmi dobře. Dovolím si to "přičíst" navrub opravdovému profíkovi, který do ČSA nastoupil na místo ředitele pro komunikaci, kolegyni Daně Dvořákové.
3.5.2004 14:24
OTÁZKA:
Dobry den. Vidim, ze chemie vas moc nezaujala, ono je lepsi nekde blabolit, nez neco poradneho vymyslet a delat a zatezovat si mozek. Souhlasite se mnou? Dekuji
Tonda
ODPOVĚĎ:
Chemie je opravdu velmi náročný obor, proto jsem pyšná, že jsem byla schopna s vynikajícími výsledky vystudovat jednu z nejtěžších specializací: analytickou a fyzikální chemii.Ale můžu upřímě říci,že blábolit před stovkami lidí a vymýšlet jak v co nejkratším čase zásadně přebudovat velmi špatně fungující procesy v obchodní jednotce velké korporace ,mi připadá minimálně stejně náročné jako zabývat se výzkumem aldehydů(to jsem dělala rovněž). Uznávám ale, že je to věc názoru.
3.5.2004 14:32
OTÁZKA:
Už Vám někdy někdo řekl, že jste elegantní a krásná žena?
XRadim J. ŠtěchovskýX(t)
ODPOVĚĎ:
Děkuji, je to velmi milé.Řekl.
3.5.2004 14:32
OTÁZKA:
Dobrý den,
velmi by mne zajímalo JAK pan Tvrdík zvládá svou každodenní agendu, když neumí ani slovo anglicky a svět aerolinek na angličtině jakožto pracovním jazyce stojí! Není to ostuda pro ČSA, člena SkyTeamu? Platí mu ČSA překladatele a tlumočníka?
Karel Benda
ODPOVĚĎ:
Nezlobte se, ale otázky tohoto typu mne dokáží pobavit.Očekávám, že názor, že každodenní agenda stojí a padá na komunikaci v cizím jazyce, čerpáte ze stejných zdrojů, jaké informují o poruchovosti letadel.Ale teď vážně: pokud bych pracovala pro šéfa, jehož jedinou kvalifikací by byla ta jazyková, hodně by mne to znervozňovalo. Na druhou stranu používat tlumočníka při jednáních se v obchodním světě považuje za standardní nástroj.A co se týká členů Sky teamu : byla jsem částí delegace u prezidenta Air France a mohu Vám říci,že jsem tam viděla pouze respekt a úctu.
3.5.2004 14:44
předchozí | 1 2 | další |