- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty výhody co tam máte, to by položilo i vola – 150 tis.plat, letenky kamkoliv do světa za pakatel, s ČSA zadarmo, pobyty v lázních, místo letu tam a zpátky hned, přespáváte v hotelích a zevlujete v lukrativních destinacích… A samozřejmě když jsou takto rozežraní zaměstnanci, nechci vidět ta koryta co z nich žerou ti nad vámi. Fakt nechápu, jaktože se to ještě nesložilo.
uz jste zase dlouho nebyli na titulnich stranach, tak je vam to lito. Misto toho, abyste dreli od nevidim do nevidim a poslouchali svoje vedeni, zase budete remtat. Okamzite bych vam vsem dal fix 50tisic a bonus max 10 v zavislosti na vykonu spolecnosti a komu by se to nelibilo, tak by mel moznost jit zkouset stesti do Afriky nebo Asie, kde by si z vas udelali otroky, protoze v Evrope by vas zamestnali tak maximalne v letni sezone ...
Normální scénář, který proběhl i u jiných aerolinek v potížích. Prostě i ti piloti budou holt muset přejít na podmínky, které jsou více v souladu se současnou tržní realitou.
ne tak to není... u CSA cca 90 tis., u Travel servisu o trochu vic a u emiratu 300 tis. měsíčně. Spis jde o to, ze penize se opet ztraceji a je treba opet prodat nejakou vydelecnou cast spolenosti za ucelem "restruktualizace" lidove receno tunel. A to nedelaji piloti, ale ti panove v dozorich radach a pod. zacalo to Tvrdikem a styl se ujal. Nevim, podle mne je treba vytvaret hodnoty a ne hrabat pro sebe nebo pro nekoho, pac to ma kratky efekt, do budoucna by korupnici vydelali vice, ale oni asi nechteji. :-((((
vždyť ČSA už skoro nikam nelíta akorát co dovedou tak rušit spoje,pak se musi do Vídně a podobně
já sem tam létám a preferuji vždy nejlevnější cenu(využívám pouze klasické let.společnosti ne nízkonákladovky) a s čsa jsem ještě nikdy neletěl(vyjma jednoho letu přes clik4sky) jelikož konkurence vždy vyšla levněji!
Jsou dvě možnosti, proč managment k tomuhle rozhodnutí dospěl:
- optimistická varianta - přesunutí letadel (a tím logicky i posádek) umožní snížit platy pilotů, které jsou momentálně v čsa úplně mimo tržní realitu a bez souhlasu pilotů není možné je snížit
- realistická varianta - další, a pravděpodobně jeden z posledních, kroků k definitivnímu pádu dopravce a tím vynucenou "privatizaci"
na druhou stranu, co o tom co maji vedet zamestnanci ci rozhodovat zamestnanci? zas takova freewill u nas teda neni!
Taky se mi rozsirily zornice, kdyz jsem cetl: "ČSA tak činí bez předchozí diskuse se zaměstnanci". Pro jistotu jsem se mrknul na kalendar abych se ujisti, jaky se pise rok.
At udelaji stavku, alespon ten dotovany moloch konecne zkrachuje. Uz aby to bylo!
Stěžují si funkcionáři odboráři. Otázkou zůstává, zda hájí zájmy pilotů, resp. všech pilotů, nebo pouze zájmy pilotů - odborových funkcionářů. Někdy to vypadá, že se starají pouze o svá korýtka. Ale odbory měly původně hájit práva všech zaměstnanců, nejen předáků. Ale, v tomto případě bohužel, jsme zase na té malé české hroudě... notně prohnilé. Příkladem může být propouštění pilotů v minulosti dle senioritního listu, bez ohledu na kvalifikaci (kapitán, kopilot či jak se dříve říkalo druhý pilot, kategorie A či B) a dokonce bez ohledu na typ, se kterým pilot létá. Odboráři nalezlí na 737 nebo Airbusu v klidu sledovali propouštění na ATR. jich se netýkalo. Vyvedení ATR k Holiday je v budoucnu múže ohrozit, tak brojí. Hnus velebnosti, z odborů chce se mi zvracet...
Četl jsi Zákoník práce?
Zaměstnavatel je povinen se zástupci zaměstnanců projednat ekonomickou situaci zaměstnavatele a pravděpodobný hospodářský vývoj, a je povinen je informovat o zamýšlených strukturálních změnách, organizačních nebo racionalizačních opatřeních, v důsledku kterých dojde k uvolňování zaměstnanců. Což management zřejmě neudělal.