- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příjde mi to trocha přehané, minimálně polovina jich tam není potřeba...
To jste poznal z 50sekundového záběru vystřiženého z devítihodinové směny? Máte můj obdiv. Vás by si firmy měly najímat na hodnocení efektivity práce. V každém oddělení natočí padesát sekund záznamu, pošlou vám to a obratem se dozví, kdo je tam zbytečný a koho mohou propustit.
U nás nejsme schopni za skoro 30 let od revoluce postavit solidní D1. Natož konkurovat rychlostii zahraničních firem. Viz. silnice Rakousko-Jižní Morava. Ti už ji dávno mají a my ještě nezapli míchačku.
To se hodně pletete, u nás ty dálnice mnohdy staví zahraniční firmy (Strabag, Skanska, Hochtief a další. A co se týče D52 Brno - Mikulov - Poysdorf. Tak tam to nestojí na žádných firmách, ale na politických rozhodnutích a státních úřednících.
přenechme číňanům dostavbu našich dálnic , naši odborníci spočítali ,že do r 2050 se nestihne , když jim to předáme , bude to dražší , ale všichni tady se dostavění dožijeme
Kuriozita, trochu propaganda, ale zorganizovat to umí. Ovšem že číňani staví jak šílení, dopravní i pozemní stavby, to je nezpochybnitelné.
Jedná se sice o výstavbu nového nádraží, ale na již existující trati. Proto to taky dělaj večer a v noci (po dopravní špičce) a nahnali tam tolik lidí. Ta trať je zjevně extrémně frekventovaná a vytížená. A každá hodina omezení provozu na takové trati bolí.
Jaký to kontrast třeba s výměnou eskalátorů na Andělu...
Od kdy se říká návěstidlu semafor?
Nejlepší jsou tam ti frajeři, co v 0:27-0:29 dělají něco bez plošiny na vedení :D
Na téhle akci by se bezpečnost práce vyřádila (kdyby mohla něco namítat)
Vy z toho poznáte, že nemají jištění? Za druhé, podle toho, co jste napsal, by v ČR museli pozavírat vedení všech pokrývačských firem. Ještě jsem neviděl pokrývače, který by se na střeše jistil. Ale je potřeba pomluvit Čínu, to chápu.
Veliký Si Ťin-pching zavelí a jde všechno jako po drátku.
...drive nez Kalousek stihne vyvesit vlajku Tibetu