- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už teď budou jezdit do Brna všechny vlaky přes Havl Brod? Nebo se to týká jenom vlaků co jedou do Brna odkudkoliv s podmínkou že musí jet přes Havl Brod? Nebo odkud ty vlaky musí jet?
Pokud by se někde uplatnily naklápěcí skříně, tak především právě tady a na dalších tratích přes Vysočinu.To ale v podmínkách, zdá se, není.
K čemu na této trase 200 km/h?
Něco napsat se tam musí
Běžte s tím do háje. Cestující si chce najít vlak na jednotném vyhledávači a jet z výchozí do cílové stanice s jednou jízdenkou. A ne aby špekuloval s kým to vlastně jede a co se bude dít když při přestupu bude mít první vlak zpoždění a tím nestihne ten druhý od jiného přepravce.
Jednotny vyhledavac pochopitelne existuje.
Pokud trvate na jednotne jizdence, koupit si ji muzete, jen si priplatite za provizi od firmy B firme A za to, ze vam firma A proda listek i na vlak firmy B.
Navaznost a cekani pripoju neni ani tak vule dopravce ale vule objednatele regionalni dopravy, takze neni problem, aby na sebe cekali.
další podstatný soukromý dopravce? Slavné inkarty ČD pomalu ztrácejí smysl.
Zajímalo by mě kolik soukromých dopravců je schopné si zajistit 10 elektrických jednotek s 200 sedadly. Jako Jančura to slíbit dovede, ten slíbí všechno. Ale skutek mu vždycky nejako uteče. A tohle neni krajská soutěž někde v Ústeckém kraji. Tady to podmazávat nepůjde.
Bych to viděl spíš na Národniho dopravce.
200 km/hodinu? Vzdyt se po těch vesničkách a kolejích se samou zatáčkou jen stěží jezdí stovkou
Čáslav - Žďár nad Sázavou v dlouhých úsecích 70.
Z titulku vam vypadlo "z Prahy". Opravte si to, jinak to nedava smysl.
Každý to chápe samosebou, jen lidské mozky fungující na úrovni Alexy se bouří.