- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ukrutně mě točí takový ty kecy tady o těch odborářích a nemakačencích, takovýmuhle frajírkovi bych dal s radostí do zubů. To si myslí někdo že je to legrace dělat třeba strojvůdce? Lokomotiva stojí 100 milionů, pokud se utrhne pitomý sběrač oprava stojí čtvrt milionu, to by mě zajímalo jestli by to někdo z přítomných dělal v zimě v dešti závějích
Předpokládám, že Vás to baví. Nebo proč nám to tu píšete?
Běžte se svézt ke kočkovi na matějskou milí odboráři, už zkrátka nejsou,došly a nebudou. Kdo má dneska peníze na podporu toho svinčíku ? Daňoví poplatníci.
ať odbory AKA Jyrkova pravá ruka stávkuje co hrdlo ráčí, jistě to pomůže k ziskovosti ČD, aby nemusely propouštět. Ještě škoda, že teď Jyrka nemůže zvednout daně právnickým osobám, tedy i ČD, aby tu ziskovost potuploval. Viva ČSSD
Odboráři musí vyhlásit stávku, aby donutili stát nacpat do ČD peníze, které tam chybí po stávkách předchozích.
nebezpeci pro celou zeleznicni dopravu predstavuji hlavne zeleznicni odborari
Víte že existuje u nás tzv. lex ČD - speciální paragraf přijatý kvůli ČD, že když se nejde dohodnout se všemi odborovými organizacemi na kolektivní smlouvě, stačí se dohodnout s tou nejpočetnější.......btw:´ústavní soud by to nejspíš zrušil , kdyby to někdo napadl, ale ještě se nestalo
ČD je jediný zaměstnavatel, kvůli kterému se měnili zákony.
No, tak jestli s ČD dokáže Bendl něco podobného, jako Julínek se zdravotnictvím, tak uznám, že k něčemu je.
Odboráři, přibruste řetěz v pile, kousek vám ještě zbývá, než pod sebou tu větev doříznete celou...
co by vykavovala zisk. O kvalite cestovani vlakem neni treba mluvit. Kde na to ma ten stat brat. No nevadi on si pan Rath uz neco vymysli, aby par hlasu od zeleznicaru dostal! A jinak ma draha pernamentni , ja myslel, ze uz stavkuji;
a nakonec za to muze ODS....
To chce klid a nohy v teple
Zisk vykazují třeba ČD kargo , asi i viamond a OKD. A to jsme jenom v ČR.
Ono jde provozovat ziskovou dráhu, ale chce to schopné vedení, které to nebere jen jako korýtko a trafiku a chtějí se tam udržet co nejdéle, ale chtějí dělat práci, a budou sto to vysvětlit odborům, a zaměstnancům. A i lepší zaměstnance. A pro ty pak lepší platy. A zredukovat jejich počet tak na polovinu.
Jinak opravdu nechápu, co s tím má společného pan Rath, připomínáte mi "a ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno" Jde o stejný projev demagogie, a bohužel někdy úspěšný. Můžete mu mít za zlé kde co, ale pokud vím, tak k drahám ani nepřičichl. Takže střílíte mimo.